• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

@wonderstruck: Vi kan hjälpa dig med mediciner, vad har du fått? Du äter utrogets oralt. De är progesteron men i svagare form som man äter. Man kan bli lite yr av dem.
    Vul mäter man bara slemhinnan. 
    Estoferm äter du ända till ca vecka 12.

Tack för alla era tummar! I morgon bär det i väg!

• MrsCecilia

Callimero, jag tyckte det var skönt att få veta, det var ju redan då de såg att nåt inte stämde med vår lille isak. En del vill inte veta alls så det är något man måste avgöra själv. Det finns ju aldrig några garantier oavsett hur många undersökningar man gör.

• MrsCecilia

Men mammsen! Det är ju jättebra värden! Du är gravid och de ökar! Alla hcg är individuella och beror lite på provtagningen. du är väldigt gravid och det är ingen fara!! Lita på Riga och dina provsvar!! Kom i håg att det forsade blod när jag var gravid och var gravid hela tiden.

• MrsCecilia

Helisa; jag har provat alla varianter genom åren och egentligen har det nog inte någon betydelse. Jag läste någon forskning om att det är 90% äggens "fel" att det inte blir graviditet. Att de dör och inte utvecklar sig och vad kvinnan gör har ingen betydelse utan det handlar om hur mottaglig kroppen är med immunförsvar osv de andra 10%. Men nog tänker jag oxå på vad jag gör och inte gör i ruvningstiden.

• MrsCecilia

Wonderstruck: Båda klinikerna är seriösa, men du får tänka att de har en liten annan syn kanske, än oss svenskar. De brukar svara i sinom tid. Men det är trist, det kan jag hålla med om. På Fodinas tid så var hon alltid sen när vi var där, i bland kunde vi få vänta 45 min. Men det brukar jag få här i Sverige oxå å andra sidan.

Spännande att du valt donator, då borde du få en plan snart

Svar på tråden AVA klinik i Riga