• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Frk röd: jag dricker 1 kopp kaffe varje morgon och 1 kopp te på eftermiddagen. Ingen cola om det inte är kris :) Det innehåller ju också koffein

Wonderstruck, jag blir helt däckad av tabletterna, på jobbet vågar jag bara ta 2 på eftermiddagen eftersom jag känner mig alldeles på fyllan annars :) Jag testade på ruvardag 7 och 8

Redan: Åh, vad spännande! Både vul och thailand på en o samma gång. Du måste skriva hur det gick:) När åker ni?

• MrsCecilia

Dina: jag äter alltid på pizzerian på nedre planet på flygplatsen. Jag brukar alltid ha en massa väskor (och shoppingkassar) med till kliniken, jag bukar förvara dem hos koordinatorn och på gamla har de ett litet "bagagerum". Jag skulle tagit shuttlebussen, den stannar precis utanför kliniken.

Jag hade tagit en promenad om du väljer åka till hotellet först, det är nära och du hinner andas emellan,  jag hade ätit något litet innan på planet (eller först starbucks på arlanda såklart) och sen ätit god mat (mongolen eller pizzerian i gallerian)

Däremot tror jag hotellet inte har incheckning förrän 14?

• MrsCecilia

I morse fick jag värsta blödningen från ingenstans. Den tog dock slut efter någon timme och nu verkar det lugnt. Undra vad det var? Jag gick i alla fall hem från jobbet för jag mår så konstigt. Trött, yr och det känns som jag är sjuk fast jag inte är det. Är det kanske så det ska vara att vara gravid?

Svar på tråden AVA klinik i Riga