• MrsCecilia

AVA klinik i Riga

Men det är ju Fodina som är chef över kliniken nu..Kanske ser hon massa pengar i oss och vill öppna eget. Jag fick reda på det genom att jag mailade dem om att jag fått mens.

• MrsCecilia

Nämen det här var inte kul. Hur ska vi veta vad som är bra? Jag har aldrig träffat nån annan läkare än Fodina och vet inte om jag är redo för det.

Jag skrev ju att jag ville flytta äggen. Nu känner jag mig lurad. 

• MrsCecilia

Jag tror jag har ett mail till nya kliniken lena.silkalna@avariga.eu pröva att maila dit. 

Jag ska ju träffa min gyn på fredag och få mediciner och börja nedregleras. Men va fan! Vad händer nu?

Lider med er som beställt biljetter och ska ner, jag tror Ava clinic säkert försöker reda upp det här.

Jag var nog för snabb så jag har redan skrivit på papper, men det kändes som ajg ville följa med Fodina, jag har ändå haft henne i över 2 år. 

• MrsCecilia

Nu har jag mailat båda adresserna och ingen svarar. Fasiken oxå.

Nu känner jag mig jättedum att jag skrivit på pappren utan att tänka först och ingen vill liksom svara på mina frågor. Skäms Jag vill ju veta om mina ägg redan är flytttade eller om de är kvar på Ava.  Nu så här i efterhand så vill jag nog vara kvar på AVa...

På fredags ska jag ju träffa min gyn och jag vet inte riktigt när min behandling kommer att komma igång.

• MrsCecilia

I går kväll mailade jag både pävi och gamla kliniken och fick svar nästa på en gång av Veronica (typ vid 22 på kvällen) som kommer bli min koordnatior. Henne har jag träffat några gånger innan och hon är trevlig, tror hon var admin där borta.

Verkar som mina ägg är kvar och hon undrade när jag vill börja min behandling och när jag skrev att jag ska träffa gyn i morgonoch då skrev hon vilka recept jag skulle be om.

Lite osäkert att jag har gjort så många gånger utan resultat, att jag bara är en i mängden nu. Fodina provade i alla fall lite olika mediciner. Hoppas den nya läkern är bra oavsett vem jag får.

Jag mailade Jalena i går och sa att jag inte vill ha dem utan stannar kvar på den gamla kliniken och hon svarade och önskade mig lycka till!

*pustar ut*

• MrsCecilia

Håller verkligen med Tjobabi och Annaba, tyckte dock det var flera namn som var borta på hemsidan. Stod den inte en massa medicinsk personal och sånt innan?

Undra hur alla kunde ungå att de skulle bryta sig ut? Det borde tisslat mycket i korridoren..

Till mig skrev Nadia R att de bara skulle "byta adress"...Jo, tjena!

känns väldigt osäkert att föja med den nya kliniken, har de utrustning? labbpersonal osv?

Svar på tråden AVA klinik i Riga