• MrsCecilia

Ahms66: Jag ska göra precis som du denna omgång. Du får gärna inboxa mig precis hur du gjorde..Varenda steg..

Jag ska göra en hemlig FB, är vi redo för det då?Glad Då kan ni inboxa mg ert riktiga namn så letar jag upp er på FB och lägger till er. 

• MrsCecilia

Förken bus..Jag har inte heller lyckats, står och stampar på samma ruta.. 

Jag brukar köpa medicinerna där, väldigt smidigt. Glöm inte be om ett medicinintyg till säkerhetskontrollen oxå. Jag brukar oxå ta alla nödvändiga blodprover där. 

• MrsCecilia

Annabe: Jag håller med Sissan, första besöket har ingenting med när ni ska börja behandlingen att göra. Det kommer ni överens med då. När vi var där första gången för två år sen så var vi där i februari och började behandlingen i maj.

• MrsCecilia

Tyckommig; Tar ni taxi så kanske max 30 min, jag tar alltid schuttelbussen men den åker ju runt till olika hotell så säkrast är nog taxi. Ta den gröna taxin precis utanför.

Men ta shuttelbussen tillbaka, den kostar bara 3lvl och är helt perfekt. Är det vackert väder så ta en promenad genom parkerna till city, gå på nåt trevligt cafe och fika. Gå en sväng i affärerna. Har ni tid så promenera eller ta spårvagnen till hangarerna.

• MrsCecilia

Nu har äntligen min mens kommit och snart börjar jag nytt försök. Det som var lite lustigt var att Nadia skrev i mailet:

P.S. I would like to inform You that from 01.03.13 dr. Fodina and I will change the place for the patients appointment's and new adress will be: Zala street 1, Riga, LV-1010.
    If You would like to continue the cooperation with us, please write to the following e-mail: xxxx (skriver inte ut det här)

Undra vad som menas med det?

Svar på tråden AVA klinik i Riga