AVA klinik i Riga
Bollan: Vad härligt! Grattis! :)
Bollan: Vad härligt! Grattis! :)
Tistel. Neej, vad tråkigt att höra! Vad fantastisk du är som håller humöret uppe! Jag hoppas verkligen att detta med slemhinnan vänder snart!
Hej tjejer,
Jag följer er varjr dag, men skriver inte så ofta. :)
Jag har planerad insättning vecka 32 och skall göra mäta slemhinnan innan besöket. jag bor i Göteborg och har läst om någon mottagning där man kan tillämpa högkostnadsskyddet som folk rekommenderar innan ÄD. Nu hittar jag inte var jag läst detta.
Någon som har förslag på ställen i Gbg att mäta slemhinnan som är billigare än charlanderska?
Grattis Thea till sonen! :)
Hej tjejer!
Någon som vet något ställe i Göteborg som går med på att ta Hcg-blodprov?
Vore så oerhört tacksam för svar
Hej tjejer,
Jag fick precis av släng av panik här. Jag skall påbörja min behandling vilken dag som helst när min mens kommer. Denna gången skall vi komplettera med kortison och blodförtunnande. Läkaren i Finland skulle posta över recept till mig. MEN, visst är det så att dessa recepten kan jag inte använda på apoteket, för att det inte är en svensk läkare som sktivit ut det?
Har någon annan fått ett utlänskt recpet? Hur har ni löset det med mediciner? Någon som bor i Göteborg som har löset det fiffigt?
Ok, jag samlade mig lite. Jag ringde apoteket och frågade. Det var inga problem att hämta ut mediciner. Bara att man itne fåt högkostnadsskydd. Vilken lättnad!
Grattis Mela! Vad skönt att höra!
Vad härligt Hinos! Stort Grattis!
Bollan: ÄP för våran donator blev också framskjutet. Och när det väl blev dags för ÄP fick hon ut 17 ägg!!
Så tror inte att det behöver vara ett problem.
Lycka till nu!
Kram