milou67 skrev 2010-11-21 11:42:02 följande:
Hej Tjejer: har legat lite lågt ett tag. Vet ej om alla vet min historia med EGV i Riga, gjorde två försök där varav det ena med två ägg. Båda försök blev minus och den sista insättningen tog över 1 timme den första 20 minuter. Jag har försökt få mina medical journal från EGV men det enda jag fick efter 2 v tjat var en confirmation att jag varit där o satt in tre ägg och fått minus.. Det kallar inte jag för medical journal så jag har skrivit tillbaka o bett om att få mer utförligt. När jag frågar vad dom mer kan göra för oss får jag inga svar så jag har istället försökt få kontakt med AVA och berättat vad jag varit med om på EGV. Skrev till Lena. Men har inte fått något svar tillbaka på 2 veckor..
SÅ nu börjar jag misströsta totalt.. Är jag för krånglig att behandla eller vad är det?
Jag skall på Ultragyn på måndag imorgon.. och kolla om det finns några hoppväxningar eller andra fel då instättningarna varit svåra ..Eller var det oskicklighet måntro? Känner mig psykiskt helt slut, gråter så fort jag är själv, är elak mot min sambo o har ständig migrän.. Har ingen lust längre..
Skickar ändå lycko kramar till er som är på gång o lyckats o kämpar vidare,.
Ring till kliniken istället, det gjorde jag då jag inte fick tag på dem via mail. De har ju en hel del att göra där. Har du försökt byta läkare på EGV? Jag hade en läkare först på AVA som jag tyckte så där om och sedan bytte jag till den kvinnliga läkaren.
Lena Silkalna jobbar där nu, har varit föräldraledig, jag tror dock inte att hon jobbar hundra procent än.
Kram
Bette