AVA klinik i Riga
Behandlingen kan fortsätta och snart är det dags att åka!!
Hu vad nervös jag var inför vul idag!!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Längtar själv tillbaka till Riga lite för det var otroligt mysigt! Men hoppas först på ytterligare en spontangraviditet!
Behandlingen kan fortsätta och snart är det dags att åka!!
Hu vad nervös jag var inför vul idag!!!
Helt förstörd idag! Ingen mens har dykt upp så gyn hade rätt att den inte lär väl komma på länge har sån molvärk i magen har haft i 2 dagar nu så jag trodde verkligen att den skulle komma idag. Får hoppas på imorgon då.
Den kommer Frazze. Lovar! Men kan ju såklart ta "ett tag" :( kram!!!
Söndag reser vi! Känns pirrigt!
Äp på måndag.
Jag vet att det är en naiv fråga men ca hur många ägg brukar det landa kring?
Häpp! Ingen mens idag heller. Dags att börja bearbeta att man passerat sitt bäst före datum och att de typ kan gräva ner mig 6ft under nu.
Har bokat tid hos gyn för att se hur det ser ut igen.
Lugn i stormen nu. Du har ju precis fått barn. Han är väl bara drygt 6 månader? Det tar tid för kroppen att komma igång igen och få regelbundna cykler. Du ammade ju också en period. Att din slemhinna var tunn på förra vul:et behöver ju inte betyda någonting alls. Ytterst korkat att skrämma upp dig med snack om klimakteriet.
Tack för svaret!
Pirrigt nu. Nästa gång jag somnar är det i Riga. Hoppas jag också lyckas, grattis till din graviditet!
Haha dom mailar antal då det är klart?
Trist att det ska regna flera dagar i Riga men men. Ser ändå fram emot detta.
Insättning är torsdag :)
Tack för lyckönskning!!
Ler stort när jag läser;) vi går oxå på ivf Riga. känner sååå igen mig så gjorde jag oxå, mailade en hel del. Härligt m så många ägg, jag var nöjd m 14 som blev 9 blasto. Gravid på första men nu bara 2 kvar, vi önskar ju ett helsyskon. Fantastiskt härligt att du fått känna sparkar.
Åh dkickade lite för fort där! Jag hoppas att ni lyckas med ert nästa försök nu så att ni får helsyskon! Kram
Nu så har jag fått en typ mens. 5 dagar sent, men ändå en mens. Frågan är ju nu när man kan få äl? Har en tid inbokad hos gyn på onsdaga, men ska man avboka den och vänta då tills blödningen är över kansk?! Får ringa och prata med dem. Usch så svårt när det blir så här! Man vill ju inte missa en chans liksom.