AVA klinik i Riga
Februari72 ja tror alla som går på Ava Riga får kortison för att kroppen inte ska stötta bort embryot :0)
mycket märkligt att det är sån skillnad. Jag har bara tagit östrogen och progestero efter et, thats it. Tycker det e lite märkligt att jag inte fått.......kan det ha med ens historia att göra kanske?
Hinos: Men är det violetta som gör allas planer? Jag har ju den manliga läkaren.....
Har skrivit ett mail till dom och frågat varför jag inte har fått vissa mediciner. Får se vad dom svarar.
Har pratat med EGV kliniken idag och fått ett suveränt bemötande. Har varit väldigt orolig över vad vi gör om våra små pluttar inte överlever upptiningen. Frågade ava om man kan få embryo donation i så fall men det kunde man inte. Ringde EGV och frågade samma sak och det var inga problem alls. Nu håller vi på att sammanställa alla papper dom behöver för att vara beredda att ta emot oss om det skulle behövas. Sedan tror jag vi byter helt till dom om det inte skulle funka denna gången heller. Tror att vi kommer gå över till embryo donation fortsättningsvis, dels är det billigare och sedan verkar det vara svårt med bara ägg donation vi vet ju inte om det är något fel på mannens simmare som kanske inte syns.
En sak hänger jag inte med på riktigt, har läst om folk som fått erbjudande om embryo donation i stället när deras frysta dött på ava...men varför säger jelena till mig att dom inte har den servicen??
Jo det är riktigt. Du har hypertherios eller struma. Du bör kontakta din allmän läkare omedelbart. Du bör INTE göra en behandling innan detta ligger stabilt. Det är bortkastade pengar. I alla fall var det vad min läkare sa. Man får levaxin även vid förhöjning och det tar ett litet tag att ställa in medicinen rätt. Måste trappa upp det långsamt och ta blodprover var 6e vecka. Kolla upp detta noga innan ni sätter igång med ÄD för det kan sätta käppar i hjulen för er helt i onödan annars. Lycka till
tack før svaret hinos. Blev lite førvirrad dær ett tag. Får i alla fall hjælpen av EGV om det skulle behøvas
grattis memaja, vad underbart