• MrsCecilia

Uppdaterar listan lite och flyttar mig eftersom jag är i någon sorts gråzon just nu:/

På gång:
    Tistel - FET september/oktober
     Bollan -ET prel 7/11
    MrsCelan, 38 år, 5 IVF, 2 ÄD, 2 FET , FET 3 ??

Ruvare:
    Smugs - FET 6 september

Gravid:
    ahavamaria - ET 26/8
    Memeja DET 6 dec +20/12 Tvillingar Pojke och Flicka BF 110825*
    Nidra FET 21/1 +31/1 tvillingar
    Hinos ET 19/2 BF 111111, tvillingar enäggs
    Chockad ET 2/3 BF Tvillingar 2011-11-17
    IVFdagar prel ET 23/4 +4/5
    Siv77 ET 23/5 Trillingar, enäggs o en ensam..
    Pysseltomten, ET 28/5
    Mela - 2 embryon 5/9 (första ÄD)

Fått Barn:
    Hinos - Signe 100228
    Akkie77 - Theo, född 20110622
    Tea75-Pojke 20110720

• MrsCecilia

Här kommer en rapport från mig: 

Jo, jag var till gyn förra veckan och hon var inte nådig. Hon sa rent ut att hon tyckte det inte var nån idé att att stoppa in de resterande äggen eftersom jag har såsvår endo. Eftersom inget har fäst på alla IVF och ÄD (nio gånger har vi gjort återföring) så tyckte hon inte det var nån idé. Hon tyckte att vi skulle satsa på surrogat istället.(märkligt att säga det oxå, det ha vi aldrig ens pratat om)
    Om jag nu skulle fortsätta med ÄD så måste det rensas i magen och eftersom jag har så otroliga sammanväxtningar  och cystor så blir det en mkt stor och riskfylld operation där de förmodligen kommer plocka ut äggledare och andra organ.
    Efter väldigt mkt om och men så tror jag hon skrev en remiss till endocentrum i uppsala för konsultation. De har dock flera månaders väntetid. 
    Jag vet inte om jag ska nedregleras nu, jag har ingen plan. Jag mailade Riga och de har inte svarat. Jag har ringt och bokat tid på Huddinge för att höra vad de säger..Men jag inte riktigt vad jag ska göra nu. Jag har ingen plan alls. 
Svar på tråden AVA klinik i Riga