Inlägg från: trollkarl |Visa alla inlägg
  • trollkarl

Förbjud dessa jävla kamphundar!

Faber skrev 2010-10-17 20:14:55 följande:
    Källa tack.
    min personal har NDA avtal. så tyvärr.
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:16:54 följande:
    Tråkigt, kan man inte visa på en källa så kan man ju inte kräva att det skall godtas för sanning bara sådär.
    ska jag röja min NDA? är det du säger? vet du ens vad det är?
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:24:07 följande:
    Non Disclosure Agreement. Nej du behöver inte röja den men då kan du inte heller komma dragande med ett påstående som kräver att man känner till innehållet för att verifiera sanningshalten.
    du behöver inte veta sanningshalten..
    då det inte rör dig ryggen...
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:26:45 följande:
    Men ändå drar du upp något som kräver verifikation, du är verkligen en kul en.
    gör jag? o fan....
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:28:26 följande:
    Jamän din lille rackare där :)
    du vet nåt jag inte vet att du vet att har sagt..
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:42:51 följande:
    Nu hänmger jag inte med, inget förbud och inget körkort. Ska vi bara låta det vara som det är då? Isåfall bör man ju ha rätt att avliva en hund som anfaller en.
    vilket man har...
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-17 20:59:29 följande:
    Inte sällan blir man ju hotad av sektmedlemmen om man råkar skada dennes fyrbente vän oavsett om det var befogat eller ej.
    que?
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-18 15:43:27 följande:
    Eftersom du förhoppningsvis inte är lika styrd av instinkter som en hund så bedömer jag risken som betydligt mindre. En hund är ett djur och djur kan bli skrämda och aggressiva pga. yttre stimuli i många situationer. Du som människa har ju möjlighet att tänka efter på ett helt annat sätt innan du agerar även om du är skrämd.
    alright? så man tränar inte instinkter i kampsport? okej då vet vi det...
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-18 15:50:23 följande:
    Haha
    en treårings diskussionsnivå initalt ser jag?
  • trollkarl
    Faber skrev 2010-10-18 16:47:40 följande:
    Om du inte kan se skillnaden i de instinkter man använder när konflikten är ett faktum som kampsportsutövare men även som oskolad gentemot de instinkter som kan trigga en hund att attackera så orkar jag inte förklara.
    alright. så utövaren som är teakwondoutövare samt dojoägare som sparkade av ett knä på en polis så han fick käpp och innetjänst som i sig gick fri pga intränade instinkter?
Svar på tråden Förbjud dessa jävla kamphundar!