välkommna hit, ni nya Kul att bli fler att utbyta information med
Wieeehuu idag kom den nya tiden för op den 18:e oktober!!
Pirr i magen och orolig för att jag måste sjuta upp denna tiden med, då jag var på akuten i går kväll, vaknade igår med brännande känsla i ansiktet, så att det dykt upp ett 50-tal plitor såg ut som finnar, tänkte inte så mycket på det men vid 15-tiden brännde det mer än någonsin, tittade i spegel jag var rödflammig, varm, svullen som en boll och mängder av nya prickar vissa stora med vitt i (ursäkta äcklet ) och vissa pytte små i hela asniktet, på öronen, i öronen, bakom öronen ner på halsen och bak i nacken, även hårbotten var full, kände mig febrig och trött + att tungan var full med onda vita prickar, ringde sjukvårdsrådgivningen som sa att jag måste åka in och jag fick inte köra själv....bad sambon som skulle jobba natt att skjutsa mig till min syster som lovat att passa sonen och köra mig till akuten, sprang snabbt in i röstlokalen och röstade, folk riktigt glodde och jag har aldrig kännt mig så "ful" i hela mitt liv usch vad jag skämmdes Men väl inne på akuten la dom in mig på ett rum efter att proverna tagits och en jäkla massa medicin igen (skrev sist om min jäkla förkyldning och astma infektion jag "haft" då jag fick en massa nya mediciner) fick ligga under bltr kontoll m.m. och dom tog halsprover för dom trodde jag fått Scharlakansfeber m.m. men dom hittade inget och läkaren trodde det var en virusinfektion då jag hade förhöjd sänka..skickades hem igen men fick absolut inte sova själv...Känner mig bättre idag hälften av prickarna har försvunnit och det bränner inte längre....så nu hoppas jag på att bli frisk så jag kan göra min efterlängtade operation.....Nu skall jag sluta att gnälla för det känns som alla inlägg handla om gnäll från mig
Man blir så jäkla insirerad av alla fina före och efter bilder, längat tills jag kan lägga ut mina
När paratade ni med chefen, har inte gjort det än,känner lite panik men hon vet att jag går på obestitasmott. Känner att jag är ute i sista sekund, men hon kan väl inte neka mig?