-
Det var uppenbarligen väl menat åtminstone.Väntan på en liten skrev 2010-05-04 17:52:07 följande:Och vem ger dig rätt att skriva om mig då??
-
Att flytta verkar ju vara vitalt för situationen. För mig och flera andra vad jag förstår. Nu menar jag att flytta ifall man bor på en allt för liten ort eller om man stannat länge på ett ställe och inget händer. Ett miljöombyte för att öppna upp för möjligheten till flera relationer med människor. Om man inte hittat en snubbe när man vill ha barn, vad är det som säger att man inte kan hitta honom under eller efter graviditeten? Det tror jag går bra. Det är absolut inte kört bara för att man valt insemination. En snygg milf med ett sött barn i barnvagn liksom, som sysslar med nåt kul. Låter väl ganska lockande för en kille kan man tänka? Eller ja, en viss sorts kille iaf. Åh nej, nu menar jag absolut inte killar som vill sno andras flickvänner. Hm.. men om man lyckas förmedla att man är singel trots bebis så.. :)
-
Läste om en kvinna i en tidning idag som driver en egen modebutik som går väldigt bra. Man fick se bilder från hennes fantastiska hem i ett litet trähus väldigt nära stockholm men samtidigt mitt i ett fantastiskt grönområde. Där hade hon gjort så vackert, och hon hade ett stort modeintresse och klädde dig så stilfullt och fint och visade upp sin ettåriga dotter Mirabelle som kommit till genom insemination, liggandes i en vagn designad av Roberto Cavalli ;) . Hon hade valt en sk känd donator och känt sig nästan förälskad i denne man efter att ha lyssnat till hans röst och kanske sett foton, trots att de aldrig träffats..men han fick alltså bli hennes donator. Jag tänkte att den situtionen låter ju inte alltför illa om man inte hittar rätt kille i tid. Visst kan man träffa en bra kille ändå och skaffa några till ungar?