Inlägg från: sasssyy |Visa alla inlägg
  • sasssyy

Att gå utan Behå, fint eller ful?

Så länge de inte har vita genomskinliga toppar på sig så skiter jag högaktningsfullt i om någon har BH på sig eller inte..

Rent estetiskt tycker jag dock att det är mer okej på yngre tjejer eller kvinnor som är ganska tunna med ganska små bröst.. men det är verkligen inte min sak att tala om för folk hur de ska klä sig.

Jag går alltid utan BH hemma och ibland går jag även ut och handlar utan men brukar försöka ha löst sittande mörka kläder på mig så det inte "avslöjas" för mycket, mest av hänsyn för tex äldre tanter som kan ta illa upp. Det handlar ju lite om en generationsfråga också, vi yngre är mer okej med att visa lite mer av både det ena och det andra liksom och man kan respektera de äldre, går man som jag och handlar dagtid då det mest är pensisar i butiken kan man gott vara lite respektfull {#lang_emotions_wink}

Men själv bryr jag mig inte hur andra går..

• sasssyy
    gröna hönan skrev 2010-04-28 12:27:56 följande:
    Haha, jag läste fel flera gånger innan jag förstod att du menade pensionärer och inte penisar! Jag fick liksom inte ihop det...
    ha ha ha.. ja DET hade väl varit nåt.. ber om ursäkt för mina slang men det blev ju lite roligt iaf *S*
  • sasssyy
    nobody skrev 2010-04-28 12:29:56 följande:
    Hur kan en del anse att det ska vara lag! Ska vi ha en lag för att män ska ha punghållare då eller kanske en ölmagehållare. Alla ska väl få vara så som de trivs att vara.
    hela 116 st anser att det ska vara lag på det... det är förmodligen fruktansvärt osäkra småbrudar (småbrud kan man vara mentalt även om man är 40 fyllda) som anser att folk borde stöpas i samma form.....

Att anse att det ska vara lag på det är ju rent av korkat och jag hoppas att folk som röstat på det alternativet bara gjort det för att provocera lite eller skoja... eller .. rättare sagt så UTGÅR jag ifrån att det är så, för så jävla korkad kan man väl ändå inte vara...
  • sasssyy

jag blir så fascinerad av vad ni skriver här.. "Har man stora hängande bröst tyker jag man SKA ha bh"

Hur kan man eg med att överhuvudtaget säga så?

Det är ju som att jag skulle säga:

Är man smal tycker jag att man ska ha långt hår.

Är man rödhårig tycker jag att man ska ha grön ögonskugga...

alltså man har ju rätt att tycka något ser bra ut eller inte, det är en smaksak men aldrig att jag skulle lägga min åsikt till vad jag tycker folk ska ha eller inte ha på sig.. jag ser till mig själv, jag trivs utan bh, men skulle inte gå till jobbet eller skolan utan eftersom det känns naket.. men hemma, till affären, kiosken eller pizzerian whatever..där går jag gärna utan... jag har ganska tunga.. men inte hängiga (har inte ammat) c-kupor.. och jag skiter lika mycket i att folk tycker att jag SKA ha bh som att folk tycker att jag SKA raka benen när jag har kjol

intressant att se hur folk resonerar... inte underligt att det är så mycket skitsnack bland oss tjejer

• sasssyy
    Jagsjälv skrev 2010-04-28 17:06:10 följande:
    Kanske inte lag direkt... men det faktiskt rätt trashigt ut med folk som går utan bh. Särskilt i en gammal sliten t-shirt...
    trashigt ja.. men så jävla skönt.. även om jag personligen inte äger en enda sliten t-shirt...eller..jo det gör jag men dem har jag bara på landet och där finns det ingen annan än vi och tjädertuppen Torbjörn ha ha.. han bryr sig nog inte..
  • sasssyy

Bara för det tänker jag gå ut utan bh i morgon.. jag menar.. då är jag inte bara tjock, utan utan bh också.. ha ha ha ha.. kanske ska ha linne också så det syns att jag inte rakat mig under armarna på ett par veckor *ASG*

• sasssyy
    ETSS skrev 2010-04-28 20:14:03 följande:
    Aldrig utan, inte ens hemma. Har inget att skämmas för; de är stora (D el.E), fasta. Men det gör ont att vara utan BH, det är iriterande, det skaver, det tynger. Smärta och irritation klara jag mig utan!
    Men det är ju förståeligt.. jag är så glad att jag är oproportionelig.. dvs jag är tjock men har INGA gigantiska tuttar tvärs emot vad hela min släkt har.. alla i familjen har gigantiska men inte lilla jag .....ändå känner jag ibland av ryggen.. de är fasta c-kupor men väldigt tunga..
    Torrbollen skrev 2010-04-28 20:07:27 följande:
    Härligt!!! Jag ska fan göra detsamma och mina tuttar är inte fasta efter amningen.
    ska vi köra vita tunna linnen också ha ha hah a!!! Jösses jag har ju massa 20-åriga pojkar i min klass också kan ju bli hur kul som helst ha ha ha
Svar på tråden Att gå utan Behå, fint eller ful?