elva06 skrev 2011-07-07 23:36:47 följande:
Jag var och testade en länge och väl idag
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile2.gif)
. Otroligt skönt och smidig att köra. Vill ha silver med svart chassi tror jag. Så fin. Men har fortfarande inte bestämt mej. Har allt neggo listats i tråden redan eller finns det mer? Kollade det där med regnskyddet idag, gud så korkat.
Kommer inte ihåg om jag redan skrivit det men om man tar isär vagndelarna dagligen (av och på med sitt/liggdel) så börjar de kärva efter ett antal månader. Får bråka lite med min nu men har haft den i nästan 1 år. Tyckte att framhjulen slets snabbt men har inget att jämföra med.
Saknar att kunna vända handtaget som man kan på Buggan men jag gillar att den är högre.
Tänk sen på att standardtillbehör till vagnar oftast inte funkar på Joolzen, men den är bra mycket coolare än de flesta vagnarna så det väger upp för det.
Hur man använder sin vagn är sen individuellt. Jag kör med chassi, sittdel (hade liggdel innan), comfortscreen, parasol (endast under sommarmånaderna) och ibland skötväskan. Resten av tillbehören hade jag kunnat leva utan. Bor dock där det inte finns mygg, annars hade jag gillat myggnätet.