• Anonym (Frågvis)

Blir kvinnor tända av gay sex?

Jag är nyfiken på vad andra tycker om detta: jag vet att många killar tycker om tanken - åsynen - av två kvinnor som kysser, har sex, etc.

Så, jag började undra om inte många kvinnor tycker om att se två killar som kysser, har sex etc. att det är erotiskt. Jag har haft en tjej som rumskompis som var helt galen i att se tjejer pussa tjejer eller killar med killar som kramades eller pussar sina respektive och jag antog också att hon var intresserad att se mer än så...

Vad säger ni tjejer?
    /A

• Svar på tråden Blir kvinnor tända av gay sex?
  • Anonym (tjej)

Absolut, det är bättre än hetero när det gäller att kolla porr!

• Alvi

Ja guuud ja....!  Men det ska vara "känslor" bakom... inget knullknullknull... utan kyssar, smek, blickar... Hmm, vet inte ens om det finns i filmer, har bara ... varit med om det... eh, på andra sätt.... {#lang_emotions_embarassed}

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • acilegna
    Gillar du inte sexleksaker? Förekommer ofta i gaysex..Där av penetrering förekommerAnonym (Simsalabim) skrev 2010-04-23 11:22:55 följande

Nja, mena att jag inte tänder  på tjejer, utan lite hårdare, råare killsex...
    Porr för mig har inget med känslor att göra.. Inte det jag vill se, eller tänder på  i porren... Har förvisso aldrig sett en porrfilm som skildrat några djupare känslor....
  • Anonym (jajamän)

jo jag vill se min kille bli tagen av en annan kille, har sagt det åt han men han vilse mig me en tjej.....

• Anonym

Ja jag tänder på det iaf. Beror lite på humör...

• Anonym (nejtjej)

Nej jag föredrar varken att se killsex eller tjejsex, det ska vara en av varje för att funka på mig :D fast därmed inte sagt att alla "heterofilmer" funkar, jag föredrar de mer amatörmässiga filmerna där filmkvaliteten kanske är sämre men känslorna är på riktigt!

• Misslampa

Inte killar ihop men tjejer funkar bättre, Bögar i all ära ( Gillar dom skarpt ) men det ni gör i halmen vill jag INTE se :)

• Anonym (tråkig?)

Blir smått äcklad av gaysex.
    Folk får syssla med vad de vill bakom stängda dörrar men jag vill inte se.

• Jessis

Att se tjejsex tråkar ut mig och bögporr får mig mest att tänka "Jaha?!?!" och så är det inget mer med det... Egentligen är jag ganska kräsen vad det gäller porr, inte mkt jag gillar....

• Agapi

Tänder inte de minsta på killsex, direkt avtändande för mej i de flesta fall (även om jag har sett ett par klipp där de faktiskt var hett). Men tjejsex gillar jag.

• Anonym (få tag i?)

jag skulle uppskatta det, tror jag! aldrig sett!
    vart får man tag i den lite mer mjuka varianten?

• Anonym (En vanlig gubbe)

Både frun o jag tänder mer på gaysex än hetero, helst mjuk sex utan kyssar.

Svar på tråden Blir kvinnor tända av gay sex?