• Anonym (Frågvis)

Blir kvinnor tända av gay sex?

Jag är nyfiken på vad andra tycker om detta: jag vet att många killar tycker om tanken - åsynen - av två kvinnor som kysser, har sex, etc.

Så, jag började undra om inte många kvinnor tycker om att se två killar som kysser, har sex etc. att det är erotiskt. Jag har haft en tjej som rumskompis som var helt galen i att se tjejer pussa tjejer eller killar med killar som kramades eller pussar sina respektive och jag antog också att hon var intresserad att se mer än så...

Vad säger ni tjejer?
    /A

• Svar på tråden Blir kvinnor tända av gay sex?
  • Anonym

Jag tänder mkt på killsex. Är 24 och gift. Tycker det är mer upphetsande än nåt annat att se på.

• Anonym (mhm)
    redneck girl skrev 2010-04-22 15:57:38 följande:
    två killar som kysser varandra,där går gränsen.det vill jag inte se och det tänder jag inte alls på.men när de sätter på varandra,rent knull alltså...det kan vara intressant att se.
    +1
  • Anonym (oh yes)

mmm...gillar att se (och uppleva) samkönat sex...och gärna över gränserna...så bisex är nog det optimala för mig - alla är med alla! Sååå nice!

• Anonym (Kille)

Jag gjorde en överraskning till min hustru för några veckor sedna, jag laddade ner en gayfilm och brände ut den, sen en kväll när vi skulle kolla på porrfilm tillsammans så satte jag på den.........

Jag säger bara  

• Anonym (Nope!)

Killsex = Nope, gör inget för mig

Tejsex= Ja varför inte, men då måste det va med leksaker isåfall
  • Lavish

Jag går defintivt igång på det, allt det goda, snygga nakna karlar, utan det dåliga, kråmande, fula, tillgjorda silikonbrudar.

• Anonym (kollar porr)

Är heterokvinna och jag tycker att killsex är ganska äckligt, tjejsex tråkar mest ut mig.

Jag ser helst "vanlig" heterosex

• Dorian Ertymexx
    Anonym (Frågvis) skrev 2010-04-22 15:52:16 följande:
    Jag är nyfiken på vad andra tycker om detta: jag vet att många killar tycker om tanken - åsynen - av två kvinnor som kysser, har sex, etc.Så, jag började undra om inte många kvinnor tycker om att se två killar som kysser, har sex etc. att det är erotiskt. Jag har haft en tjej som rumskompis som var helt galen i att se tjejer pussa tjejer eller killar med killar som kramades eller pussar sina respektive och jag antog också att hon var intresserad att se mer än så...Vad säger ni tjejer?/A
    Men vilken konstig fråga, vet inte alla att kvinnor bara tänder på den man de älskar, och bara vill ha sex för att få barn? ;)
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Anonym (Kille)
    Dorian Ertymexx skrev 2010-04-23 13:04:29 följande:
    Men vilken konstig fråga, vet inte alla att kvinnor bara tänder på den man de älskar, och bara vill ha sex för att få barn? ;)
Svar på tråden Blir kvinnor tända av gay sex?