• Anonym (Frågvis)

    Blir kvinnor tända av gay sex?

    Jag är nyfiken på vad andra tycker om detta: jag vet att många killar tycker om tanken - åsynen - av två kvinnor som kysser, har sex, etc.

    Så, jag började undra om inte många kvinnor tycker om att se två killar som kysser, har sex etc. att det är erotiskt. Jag har haft en tjej som rumskompis som var helt galen i att se tjejer pussa tjejer eller killar med killar som kramades eller pussar sina respektive och jag antog också att hon var intresserad att se mer än så...

    Vad säger ni tjejer?
    /A

  • Svar på tråden Blir kvinnor tända av gay sex?
  • Anonym (Hehehe)

    Japp! Jag tycker om gaysex, fast inte rå sex utan mer romantiskt =)

  • LyckligtSlut

    En och annan. Inte riktigt jag dock.

  • redneck girl

    två killar som kysser varandra,där går gränsen.det vill jag inte se och det tänder jag inte alls på.men när de sätter på varandra,rent knull alltså...det kan vara intressant att se.

  • Weyoun

    Det kan vara mysigt, men ingen hårdporr. Romantiskt sex funkar bra :)

  • Stårschan

    Jag kan titta på det utan att höja på ögonbrynen, men det är inte något jag går igång på. Samkönat hångel ger mig inga vibbar.


    Don't confuse an open mind with one that's vacant
  • HMEJ

    Jag gillar faktiskt gayporr. Vet inte om det beror på just att jag kan tycka att det är svårt att gilla vanlig porr då man oftast ser att tjejen inte njuter utan allt känns bara så överdrivet. Bögporr är ju svårare att fejka. Känns det som. Sen är det ju såklart bara åsynen av 2 snygga nakna killar..{#lang_emotions_wink}

    Dock vet jag inte hur jag skulle känna om jag såg 2 killar kyssas IRL. Tror faktiskt inte att jag har sett det.. Men det skulle säkert vara mysigt.

  • multivitaminjuice

    Jag tycker det är lite tändande med killar som kysser och hånglar med varandra. Dock inte hårdporr med killar som "bankar" på varandra utan det ska vara mysigt och fint och såklart två heta killar.

    Det är något speciellt med killar som visar ömhet för varandra, kanske för att det är så ovanligt att se då många killar inte ens kan kramas utan att göra den manliga ryggdunkningen samtidigt.

  • Anonym

    Nepp, jag gillar inte kill-porr, ingenting tänder mig där. Däremot är tjejsex väldigt fränt (även om jag anser mig själv som hetero)

Svar på tråden Blir kvinnor tända av gay sex?