Inlägg från: upyours |Visa alla inlägg
  • upyours

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Maxipaxi skrev 2010-05-09 13:58:00 följande:
    Nej, jag vill ju bevara Sverige som suverän stat, så jag stannar här. Jag är svensk nämligen.Vad har ND med SD att göra?Köp en enkelbiljett till Bagdad är du snäll, så blir vi iaf av med en femtekolonnare! Landsförrädare bör avhysas bums!
    ND har med SD att göra, lika mycket bakom flötet. Lika mycket som Ny Demokrati överlevde i riksdagen, lika mycket framgång får SD.

Varför ska jag dra till Bagdad? Finns ju hur många städer som helst. Varför inte San Fransisco, Sidney, Helsingfors, Jakarta etc.? Eller är du så instängd och "borta"?

Är det nån som är landsförrädare så är det väl du. Alla vet väl att inavel är dåligt för mänskligheten och det är ju det du egentligen förespråkar
    Det är nästan roligt jämt
  • upyours
    Maxipaxi skrev 2010-05-09 17:41:05 följande:
    Ja men åk dit då. USA är ju så invandrarvänligt, påstås det -säg det till alla hundratusentals mexikaner som befinner sig där illegalt; ramlar de och slå sig på jobbet så slängs de i ett dike för att ruttna bort -; jag önskar dig lycka till med uppehållstillståndet, och i Finland lär du inte ha större lycka. Det är bara i Sverige man accepterar invandrare som saknar pengar i plånboken. Vad hände med den internationella solidariteten?
    Jaha.

Fy fan vad bitter du är. Du suger ju ut din egen energi och det kan ju inte vara kul.
  • upyours
    Kate Ryan skrev 2010-05-12 20:13:50 följande:
    Möjligt men han står i alla fall för sina åsikter och duckar inte för att svara ärligt. Att vara ärlig och politik är svårt att kombinera, hoppas folk klarar av att se igenom svinens rödridåer.
    Nej, han står inte alls för sina åsikter, utan antyder en massa istället för att säga som det är vilket alltid varit BSS. Hoppas folk klarar av att se igenom svinens brunridåer.
  • upyours
    Maxipaxi skrev 2010-05-17 21:11:39 följande:
    Frågan är om man inte borde utvisa alla som inte svär trohetsed gentemot Sverige. Ut med landsförrädarna!
    Så jävla många svennar som också skulle stryka med Sen blir det bara kvar en liten grå nazistmassa som förökar sig genom inavel.
  • upyours
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 10:51:00 följande:
    Skulle det vara god ton att i varje tråd svartmåla och skuldbelägga svenskar och framställa nysvensken som nån slags missförstått offer som det är synd om?
    Du gör ju tvärtom så då är ni ju kvitt.
  • upyours
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 10:40:28 följande:
    Mja, mjo faktiskt en aning.
    Man kan vara okunnig i Sveriges historia men inte en obegåvad person. Mängden kunskap om Sveriges historia är ingen bra måttstock för hur begåvad en person är.
  • upyours
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 11:21:27 följande:
    Svensken är alltså ond, och nysvensken god?
    Är din föreställningsvärld så dualistiskt? Svårt att se nyanser? Antingen gott eller ont? Svart eller vitt? Ingenting däremellan? Ingen tro på att det finns både gott och ont samtidigt, bland både svensken och nysvensken?
  • upyours
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 11:25:10 följande:
    Har jag krävt någon god ton?Det blir ju en aning löjligt och sitta och kräka ur sig hat mot svenskar, och likväl kräva god ton.Jag skiter i vad tonen är personligen.
    Har inte skrivit något om god ton, utan menade på att du smutskastar ju "kulturberikare" (som du så sarkastiskt använder dig av) och framställer svensken som offer. Så då är ni väl kvitt?
  • upyours
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 11:25:10 följande:
    Har jag krävt någon god ton?Det blir ju en aning löjligt och sitta och kräka ur sig hat mot svenskar, och likväl kräva god ton.Jag skiter i vad tonen är personligen.
    Hat mot svenskar...så jävla barnsligt sätt att framställa det Du kan ju uppenbarligen inte skilja på konstruktiv kritik och hat, men så är det ju så du själv fungerar så jag har väl inga större förväntningar. Du delar ju upp folk i "vi" MOT "dem" och hatar "dem".
  • upyours
    Snigelkotten skrev 2010-05-22 11:27:41 följande:
    Kan man inte de mest basala kunskaper om sitt lands historia är det lite varning.
    Nej, det betyder brist på intresse. Kan man inte resonera utifrån lite sunt förnuft och inte vara så dualistisk, DÅ är det varning
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!