Leiben skrev 2010-06-30 12:09:15 följande:
Gud vad bra! NAr vi kommer hem bhlir det serios barnvagnskoll! Far ocksa arva liet klader och sang.
JA, det dar med moderskapintyget? Fattar inte vart man ska skicka det, sjalva adressen alltsa for det star inte pa pappret och det visste inte min mb heller, konstigt nog.
Jag borjar bli orolig for jag tycker att jag ar sa stor nu. kommer att bli sa dar rultig och explosiv :(
For 3 ar sedan var jag sa smal och fin och hade inet ens en celulit. NU vager jag minst 10 kg mer an sa och ser helt gropig och boljade ut. tank att jag maste ha large pa bikinin bara for att laren ar feta. Jag som alltid varit small :( KOmmer nog att fa det jobbigt med att ga ner sen. Hur stora ar ni om magen egentligen?
Ah Wehee!
jag ska kolla! Om jag lagger till er som "kontakter" hemma sa kam jag lagga upp bilder. men jag har folk jag kanner sin hanger har pa fl och jag vill inet att de ska identifiera mig mer an det redan gar med tanke pa ens bakgrund och vilka tradar man hangt och skrivit i.
Jobbigt ni med foglossning! JAg har inet riktiga besvar an utan det ilar mest har och dar runt om i backenet med ar inte problematiskt nar jag ror mig.
Man ska skicka morderskapsintyget till:
Försäkringskassans inläsningscentral, 839 88 Östersund
Det kan ta många veckor innan man får svar sa min BM...semestertider och allt det där.
Men Leiben då...: Kroppen förändras! Herregud jag väger ju 25 kilo mer än vad jag gjorde för 5 år sedan och kämpar med det, men under graviditeten så ska man inte tänka på vikten på det sättet...Och celluliter har även supersmala tjejer
Min man jobbar för övrigt som fotoassistent och har varit med (och jobbar fortfarande med det) och plåtat många kända modeller och han kan intyga att dom inte är vackra utan smink, frisör och photoshop dom heller...
riktiga ruggugglor! en känd Lindexmodell (just nu) ler ALDRIG på bilderna, varför? Jo hon har så fula sunkiga monstertänder...och på en bild som hon ler på så har dom photoshoppat in en annan modells tänder...det du!
Så sluta klaga nu!
Puss på er!