Inlägg från: vivillblitre |Visa alla inlägg
  • vivillblitre

Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?

Ellish skrev 2010-05-03 13:03:20 följande:
    Mmm helt underbart :) blev framflyttat från 24 Nov till 5 dec :)
    Åh en december bebis vad mysigt. Men lite tråkigt att bli framflyttad kan jag tänka mig?! :)
  • vivillblitre
    Ellish skrev 2010-05-03 13:02:27 följande:
    Jo jag nervös med kan jag lova :) Det kommer säkert gå bra :)
    Ja de flesta är nog väldans nervösa inför ultraljud och så.. uschanameja!
  • vivillblitre
    Ellish skrev 2010-05-03 15:15:35 följande:
    Jo lite tråkigt är det väl , men är mest glad att allt såg bra ut:)
    Ja det är ju huvudsaken ;D
  • vivillblitre
    Ellish skrev 2010-05-03 17:14:02 följande:
    Jo visst är de det , men lite oro finns fortfarande kvar!
    Det är nog moderinstinkten... tror man jämt är lite orolig som blivande mor och när man är mor. :)
  • vivillblitre

Ja men det är ju kanon det oxå!! :) Man kan hitta mycket söta bebiskläder :)
    Bra att kunna ärva lite kläder och så me..

• vivillblitre

Lieben & Hannathu: Jag vill tvärtom, jag vill inte veta könet. Min sambo skulle vilja, men eftersom inte jag vill så förstår han det.
    Varför..? Svår fråga, men det är den känslan jag har haft hela tiden. Jag vill helt enkelt hålla mig :) 

• vivillblitre
    Hannathu skrev 2010-05-06 09:41:37 följande:
    Tror att det där är väldigt olika från person till person. Kanske till och med från graviditet till graviditet. Har vänner som inte tagit reda på vad första var men kollade andra och tvärtom.Jag är nöjd bara det kommer ut ett barn och inte en kyckling, gris eller ngt sånt som det såg ut som på ett av de första ultraljuden
    Haha ;) ja precis!
    Nu är det 5 timmar kvar tills jag får veta så allt står rätt till med bebis i magen.. fyyy så nervös jag är!
  • vivillblitre
    Hannathu skrev 2010-05-06 09:58:50 följande:
    Får jag gnälla lite?är i v 13+3 och trodde illamåendet skulle lätta lite nuMen idag har jag upptäckt att jordgubbsfil nog är det vidrigaste man kan få upp. Extremsurt och syntetisk jordgubbssmak, bläääää.
    Hahha... klart du får ;) Jag spydde som fanken för några dagar sedan.. Du får testa med en annan smak :P
  • vivillblitre
    Hannathu skrev 2010-05-06 12:29:11 följande:
    Eller undvika fil helt... Lättspydd mat är bra
    Haha ja det är ju det bästa :P
  • vivillblitre

Lite uppdatering från mig: Var på ultraljud idag. Är i v.14. Och fick se en liten bebis.. hela 7 cm stor (mellan huvud och rumpa). Man såg det fina hjärtat och den suttade på tummen, rörde på fingrarna, hickade och rörde sig. Helt underbart att se ♥
    Har bf den 8 november.. och det kan kanske ändras lite till nästa ultraljud som vi ska på den 17 juni.
    Fick tre fina bilder :) I´m so happy!!!!!!!!!!!! ;D

• vivillblitre
    Leiben skrev 2010-05-06 23:04:22 följande:
    visst är det härligt! jaha då har vi bf samma datum! vad kul!
    Ja än så länge. Men det lär nog inte ändras så mycket tills nästa UL i juni.. Roligt om dem ploppar ut samma dag :D
  • vivillblitre
    Wehee skrev 2010-05-12 14:11:56 följande:
    Precis hemkommen från RUL. Allt såg toppen ut. Gud så söt den va Fick nytt bf, 101013. Lycka!!
    Vad roligt! :) Har du ett ultraljud till sen eller var detta sista?
Svar på tråden Kring 10+ nåt och vägen hit var låååång och svår. Fler?