Riga - rädsla
Bette
Hej,
Jag har varit på AVA i Riga och hade vid mitt första försök en manlig läkare som heter Lakutins, han var helt ok. Men jag valde att ha Dr Violeta Fodina vid mitt andra försök och hon är så proffsig. All kontakt skedde mellan mig och koordinatorn Lena Silkalna, hon är mycket duktig. Jag hade ny donator vid andra försöket pga att den förra donatorn inte fick så många ägg. Var bara där för transfer den andra gången och då träffade jag Dr Violeta Fodina och hon är mycket proffsig. Jag fick extra progesteron, trombyl och kortison tillagt i medicineringen förutom den progesteron jag tagit samt progynonen. Jag vilade i deras fina vilorum, ser ut som hotellrum med fyra stycken sängar, jag fick te och lite tilltugg medans jag låg där och vilade och väntade på att jag skulle åka ut till flygplatsen igen. De beställde taxi till oss.
Man behöver inte bo över i Riga, det är nästan lättast att bara åka dit över dagen då slipper man dyra hotellräkningar. Så har vi gjort i allafall. Air baltic flyger till Riga men du kan även åka med Ryan Air men då ska man ju ta sig till Skavsta.
Jag fick sist två embryon insatta och jag har nu en son som är fyra månader. Om du har fler frågor så inboxa mig.
Kramar
Bette