Gravida i Västerås trakten
Tålamod är inte min starka sida =)
Vill bara få detta gjort nu ha ha. Tänk att man längtar efter smärta...
From idag jobbar jag hemifrån, känns jätte skönt!
Allt är klart inför lilltjejens ankomst och jag tycker tiden går så sakta så jag är glad att jag får jobba lite och inte bara måste gå hemma och vänta...
Allt bra med er andra?
Åh jag som verkligen trodde att jag skulle få födda barn idag, 101010
Morgonen startade med väldigt kraftig mensvärk, sammandragningar osv
Vi tog en promenad och sammandragningarna blev värre och fler. De höll sig på 5-6 min mellanrum i några timmar.
La mig för att vila och sedan har de sakta avtagit. De är inte helt borta så det är väl bara att hålla tummarna för att de ska komma igång igen...
Ja ja imorgon är en annan dag
Min stora tjej är 2 år och 3 månader och vi väntar vårt andra barn vilken dag som helst
Tror vi bor lite spritt över hela staden...
Nu är hon här :)
23:37 101012 föddes vår älskade lilla Edda. Sitter fortfarande och njuter i förlossningssalen. Edda sover i min famn och sambon har däckat i sackosäcken :) Snart bär det av upp till BB för lite vila...
Kram på er så länge!
Det gick undan denna gång. Kom in 20.45 och hon föddes 23.37. Kunde gått ännu snabbare om jag inte krävt ryggbedövning... Först vägrade de sen hade de inget val...jag bestämde om jag säger så haha. Sen kom vi inte från förlossningen förrens ca 04.00. De hade inte tid. Det var tydligen helt galet denna natt. Många komplikationer och mycket folk så de fick neka folk att komma till V-ås.
Har sovit 2 tim sedan 06 igår och längtar just nu bara hem. Sambon och storasyster är hemma och sover middag sedan är det dax för mig o lillasyster att åka hem!!! Så skönt !
Du är inte ensam Rockström...det är två till som inte fått...vad jag vet.
MigLin och mjuik
Memmal: 2 augusti, Maja
Svampp: 25 augusti, Alice
Tanja Thim: 1 september, Ella
Medusan: 7 september, Cornelis
LalaAndTheBean: 15 september, Quinton
Pyttet: 27 september, Annie
Mirre10: 29 september, Julia
Lololo: 8 oktober, Eliott
ByUs: 12 oktober, Edda
--------------------------------------------
Familjen Rockström BF 22 oktober