Gravida i Västerås trakten
åå vilka underbara nyheter lololo!! ÄNTLIGEN! önskar dig all lycka nu :) kram
åå vilka underbara nyheter lololo!! ÄNTLIGEN! önskar dig all lycka nu :) kram
har en tjej som är 2 år och 3 månader och väntar nu barn nummer 2 med beräknad ankomst 22 oktober :)
jag har för mig att man får gå på föräldragrupp oavsett hur många barn man har?! vet att när jag gick med dottern så var det några mammor som hade flera barn. trodde det var frivilligt att gå oavsett om man har äldre barn eller ej
GRATTIS ByUs!! härligt att höra att förlossningen gick snabbt!! får jag fråga om du kännde något dagen innan det satte igång? några tecken?
oj jag hade hoppats på att det skulle vara lite barn som födes i oktober.. men icke, tydligen! hoppas man får plats när det väll är dax :) kramar
Lololo: 8 oktober, pojke
Familjen Rockström BF 22 oktober
är det bara min bebis som är kvar nu? verkar som jag blev sisst i tråden :) hoppas den kommer snart!
försöker intala mig själv det :P man kan ju inte göra så mycket heller för att det ska starta.. bebis kommer när den är redo :)
grattis till er dotter mjuik! men oj va jobbigt!! tänker på dig!! jag hoppas att allt ordnar sig för er lilla vera. sköt om er nu! jag håller tummarna! massor av kramar