-
menar du till din man? HAn har ju fått den finaste farsdagsgåvan redanMirre10 skrev 2010-11-11 20:40:15 följande:Non som har något tips till farsdag? :)
-
Pyttet - gipsavtryck hjälper de gärna till med på skallberget, gratis! o duktiga är de, jag har gjort på Israa själv men också ett på Elias och Israa's händer bredvid varann :)
-
wow! var hittade du den och hur mkt kostade den?Mirre10 skrev 2010-11-12 01:57:24 följande:Bra idéer :) ja tänkte först göra en kaffekopp med henne på men de va för lång leverans. Ja har hittat en liten digital fotoram som nyckelring som man jan ladda in 70 bilder i :) Så kan han ha med sig henne överallt .
Ja tänkte också att de kan va skoj första farsdag! -
jag åker också dit efter jag lämnat på dagis så jag är där strax efter 9
-
japp det är skallbergsgården, i rondellen uppe på skallbergsgatan. Det finns ett antal besöksparkeringar och d kostar 3 kr timmen. Det finns ett kafeliknande rum till vänster men själva öppna förskolan m lekrum o så ligger rakt fram innanför grindarna (där har de sångstunden och så)
-
Kul det var att få ansikte på några av er igår! Hoppas vi ses fler gånger och att fler kan hänga med
Imorgon fyller Israa 3 månader, eftersom vi inte fått någon mer tider för bvc efter 2 månaders kollen ringde jag idag och tur var det föär de hade skrivit oss för en tid imorn, kontroll+vaccination. De hade glömt o säga till mig! Så imorn blir det spruta för min skrota! -
mjuik- jag förstpr hur de menar, det är ju ofta en de stora dagisbarn där som sprider bakterier men nu var det ju babydag och vi satt ju inte inne i lekrummet där de flesta bakterier är... Hoppas det gått bra för din sötis iaf!¨¨¨¨
Min Israa ligger nu med 38.5graders feber efter 3 månaders vaccinet idag -
Någon som ska till Skallberget imorgon?
-
Skönt att ni får sova ;)
Jag helammar och tror att hon äter ca 2 gånger per natt... somnar ofta vid sista så du kanske hon ligger o snuttar sen d vet jag inte..haha.. Men det fungerar bra, ammar ca var 3-5 timme dagtid..
Får se om vi går till skallberget imorn, ska hälsa på min farfar som genomgått en hjärnoperation förra veckan.. -
Det blir ingen öppna förskola för oss imorn, kom på att det går vinterkräksjukan där (två personal va sjuka i måndags) plus att lillskrotan fått feber ikväll igen