Decemberbebis 2010
Det ända jag har haft som varit så att jag flåst som en brunsten älg hahaha eller en höggravid kvinna på fölossningen är då jag hade Molvärk.. satans ont ojojoj ....
Det ända jag har haft som varit så att jag flåst som en brunsten älg hahaha eller en höggravid kvinna på fölossningen är då jag hade Molvärk.. satans ont ojojoj ....
Hej flickor alla på smällen jag var på Inskrivning hos barnmorskan igår och gick lyssna på hjärtat fan vad underbart !!!!!!!
Hon kände till och med på livmodern och hur stor den var den var ända upp till naveln när den igentligen ska vara under naveln ca 6cm under typ.. men jag hade som en på 20 veckors då livmodern är till naveln men det var helt normalt för mig hon sa bara att edt kunde bero på att jag väntar tredje barnet eller att denna barnet OXÅ kommer bli ett stort barn så nu får vi se..
Det var prat om planeradsnitt och igångsättning..
Igångsättningen skulle jag få ta redan 1 månad innan Bf datum alltså någon gång i Nov månad om jag skulle ta snitt skulle jag ta ca samma där med pågrund av ett stort barn..
Men jag vet inte vad jag vill jag sa till henne att jag vill nog inte bli igångsatt jag vill gå över tiden om jag går över och få snitt då.
Men vi får se
Någon gång på Lördag ska vi åka till sjukhuset där jag ska föda och vi ska hälsa på
Sen har man oxå öppna tider på onsdagar där man kommer till sjukhuset men som förlossings övningar
Nästa barnmorska tid har jag 12/10 i OKT ja det var igår 29/6 och nästa är 12/10 det är INTE många bm tider man har här i danmark..
Sen var allt bra hjärtat slog fint blodtryck och inga äggvitor eller diabetes häller
Fick min dotter den 1 jan och kan säga att det var toppen som mathea skrev kunde man vara inne och mysa med gott samvete den första tiden och runt 6 mån var perfekt på sommaren!
Ang vagn kommer vi nog inte att köpa någon ny då jag älskar vår Emmaljunga citycross, har köpt två olika sulkys en med små hjul fram och en trehjuling och jag har insett att för oss är det fyra hjul som gäller, det är sååå mycket lättare att köra i snö och känns så mycket stabilare!
Ni som är i v 16-17 känner ni rörelser hela tiden nu?
Rul igår en liten kille kommer ut till oss i dec här