Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84
    Nanniii skrev 2010-05-30 14:21:03 följande:
    IDAG går jag in i v 12 , tjoho , tiden har gått fort ;)Imorgon har jag bokat in ett tidigt ultraljud pga oro . Hoppas hoppas hoppas att allt är bra med våran bebis . Är super nervös !! Hur långt gångna är alla nu?
    Grattis och allt är bra med bebisen ska du se jag e oxå rädd men jag ska inte vara rädd jag vet att lillen har det toppen i magen.

Jag går in i vecka 13 herregud det går med stora steg detta
    på onsdag är vecka 13
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) ebba 2005 didos 2008 bebis 2010 (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Nanniii skrev 2010-05-30 19:31:08 följande:
    Tack så mkt, grattis till dig också som redan är inne i v 12 ;)Jaa, man ska ju egentligen bara tänka positivt, men det är så svårt nu när spökveckorna börjar titta fram ! Jag uppdaterar hur allt går imorgon .. Puh, ska lägga mig o försöka sova, vill inte oroa mig mer ! Mår du bra annars?
    Ja spökveckorna skoja inte jag trodde jag hade sluppit illamåendet men ack så fel jag hade
    Kommer igen och jädrans förstoppning

Hur har du det gumman ?
    Kram
  • 3 barns mamma84
    Nanniii skrev 2010-05-30 20:53:25 följande:
    ;) hehe usch , illamående och förstoppning ! Tycker synd om dig. Jag mår bara fint tack, jag tycker jag kissar hela tiden , är hungrig ofta och på morrnarna när jag har tom mage kan jag börja klökas fram tills jag får frukost i mig ;) Har inte haft på mig mina seabands ngt, förutom när jag åkt bil då. Annars kan jag tycka att magen har blivit hård nere vid buken, och om man känner lite så känns de som en liten bula ;)  Kan nästan tycka att de drar lite i magen på mig ibland också. När man reser sig upp så kan man stanna till av ett hugg .Upplever du ngt sånt??Kram
    Ja hugg jora men jag tycker det är otrevligt och läskigt kissar mkt hmm näh inte alls eller jag vet faktist inte.
    Vaknade minst 3 ggr i natt för att kissa vanliga fall 0 eller 1 gång.
    På dagen lägger inte märke på det alls men kanske mer än vanligt hihi..
    Ja hunger jag e hungrig nu haha men och jätte törstig igår drack jag hela tiden hade inget STOPP alls.
    Täpt i näsa som bara den och inte roligt.
    Yrrsel när man ställer sig upp stabbt oxå har jag märkt av nu några ggr.
    Hår i magen jora så mysigt och ''fjäril'' sprattel oxå ååh super mysigt

Förstoppningen jag tänkte köpa hmm är det plommon eller vad det är som man ska ta 2-3 st och sen skiter man haha
    Sen ljuce som kan hjälpa till oxå lite.
    Annars måste jag skaffa tabletter mot förstoppning för min kropp klarar inte av detta längre.
  • 3 barns mamma84

Smörde med dottern med vanlig kropps kräm och fck inga bristningar.
    Smörde med sonen men fick bristningar.
    Smörjer inte ännu men jag har inte fått bristningar ännu men dom kommer om dem kommer.
    Men att smörja det hjälper inte för det är hormonerna i kroppen som gör detta.

Om 2 dagar ska jag till Rul yess längtar..
    Den 29 har jag inskrivning hos barnmorskan

• 3 barns mamma84
    LyckligaGatan skrev 2010-06-06 10:32:41 följande:
    Men hur långt gången är du?

Jag ska till BM imorgon, hoppas på hjärtljuden!
    Jag är i vecka 13+4 idag vecka 13+5 imon och vecka 13+6 imon när jag ska på Rul

Jag längtar till min inskrivning men imon ojoj spännade imon ska jag ju jobba men kommer tänka på detta hela dagen

Grattis och lycka till imon såklart du hittar hjärtslagen imon jag lovar
  • 3 barns mamma84
    pickaboo skrev 2010-06-07 20:14:33 följande:
    Åh vad mysigt med ul - i morgon är det EN VECKA kvar till mitt ultraljud! Längtar!

Ska bli spännande att se vad jag för för bf-datum eftersom vi bara gissat mitt nuvarande

I övrigt så mår jag helt bra! Tröttheten är inte lika svår och illamåendet är borta! Förra gången gick jag med illamående MYCKET längre
    Om 1 vecka blir spännande när har du Bf enligt dig själv ?

Jag har Rul imon och jag kommer sitta uppe hela kvällen av att jag bara längtar gå upp hahaha imon får jag träffa min bebis min underbara goa bebis !!!!
    Se hjärtat slå för första gången och se den underbara människan
  • 3 barns mamma84

Bf datumet blev 22 dec

• 3 barns mamma84
    pickaboo skrev 2010-06-08 20:03:35 följande:
    Åh vad roligt! Fick ni bilder?

JAg har ingen aning om mitt bf-datum. Har inte fått tillbaka mensen efter förlossningen och jag åt Cerazette (och blev gravid ändå...). Men jag tror att det kommer bli i slutet av dec eller januari
    åååååh någon gån i dec tror jag när har du tid till ul ?

Ja bilderna finns på www.mamma84.bloggplatsen.se
  • 3 barns mamma84

Bilder kostar inte att få så vi fick 2 st

Svar på tråden Decemberbebis 2010