ÄlskadeGryn skrev 2010-07-20 21:22:02 följande:
Välkommna till tråden q cat och Ela
vad skönt att det har gått vägen den här gången för er båda!
Idag var vi på rul och fick se vår pigga lilla krabat sååå underbart. Blev bara flyttad en dag, med min dotter blev jag flyttad 10 dagar och det var absolut inge kul att "gå om" nästan två veckor som man trodde att man hade passerat.
Var lite kul för när vi satt och väntade på vårat ul utanför förlossningen imorse kom en av mina närmsta kompisar som fick barn igår kväll och gick förbi så vi fick snusa lite nyfödd bebis innan vi gick hem
underbart!!
En lite känslig fråga men om nån vill svara är jag lite nyfiken på hur mycket ni har gått upp sen inskrivningen?
Vet inte om jag hade gått upp extremt mycket förra grav el lite lite den här gången..
Med min dotter hade jag gått upp 10 kg i v 25 och nu har jag gått upp 2 kg i v 20. Har 10 kg kvar efter min förra graviditet så den här gången får jag verkligen inte gå upp mycket onödigt om jag ska lyckas bli av med det efteråt!!
Hej ;)
Jag är i v 19 och har gått upp 1kg. Detta är mitt första barn ,sen är jag ganska liten i mig själv.
Jag hoppas dock inte att jag går upp för mkt. Försöker äta så bra som möjligt, men ibland är det svårt att hålla sig ifrån sockersuget :)