Ginge skrev 2010-05-27 13:37:36 följande:
Vad roligt att du tyckte det gick bra :) Dem är ju trevliga där på MVC :) Jag ska göra UL sista d juni, och sen får också vänta till gravidv.24. NU kanske känns det som långt kvar, men jag tror tiden ska gå riktigt fort. det säger bara vips och det är middsommar och sen inte långt kvar innan semester. Och då tiden brukar gå extra fort;) Och sen ser vi att det redan vecka 24:)För ditt blodtryck du ska inte vara orolig än så länge. Faktum är att det kan faktiskt påverkas av hur du sov, hur länge sen och vad du har ätit innan, plus om du är nervös osv..... När mitt blodtryck mätes var jag extrem svag, kallsvetades och kändemig svimfärdig, men blodtrycket var bra. så jag kan tänka mig att den är ju lite högre när jag mår bättre...Däremot humörsvängningar har jag inga. tfu tfu tfu.... och jag är riktigt glad över det:) så kortfatad jag skulle kunna påstå att min graviditet är mycket bätre än jag hade förväntad mig. Jag har ju varit rädd att bli gravid sedan jag var typ 14år. alla dessa år hade jag panik av bara tanke att jag kan bli gravid om jag har sex.... Så jag är överaskad att det går så bra än så länge....
Hej ;)
Ja visst är dom trevliga , vilken bm har du?! Ja precis, men du är väl 1 eller 2 veckor längre än vad jag är?. Ja många säger att efter första ul så flyter allt på , så vi får hoppas på att allt går fort ;) Nej , min bm håller koll på mitt bltr ,så jag ska nog inte behöva gå och vara orolig , precis som du säger så var jag fruktansvärt nervös innan jag skulle dit, så det kan ha varit det som påverkat ;)
Jag har också varit livrädd för att bli gravid osv, tror alltid att ngt ska vara fel , men detta fixar vi ;) ellerhur??