Decemberbebis 2010
Men de senaste 10 år så har de bara blivit sämre och sämre på det här med empati och stöttning... Måste ta ett snack med dem snart, i synnerhet pappa.
Mmm thai, det skulle vara gott! Det var rea på mammakläder på hm idag, och jag hittade ett par jättesnygga mamma-jeans i boyfriend style, så himla sköna! Sen investerade jag i en maxi-klänning till det stundande bröllopets (som vi ska på i juli) dagen före bbq.
Det är ett väldigt stort och fint bröllop( tjejen kommer ifrån en grekisk rederi familj) så jag måste nog sy upp en aftonklänning, det verkar inte finnas så många sådana till gravida, eftersom jag skall vara toastmadame och klädkoden är evening elegance så känner jag att jag lär snäppa upp mig en nivå...
Jag måste bara förtydliga, att jag är itne hysteriskt orolig och ägnar varje vaken minut med att fundera över allt hemskt som kan hända, men jag har haft både vänner och familj som har varit med om MA och däret upptäckts ganska sent... Annars är jag glad och nöjd!
Jag hittade en himla händig sida där man kan följa hur bebben växer
www.i-am-pregnant.com/Pregnancy/calendar/week/10
just det min svägerska sa att myrorna hade jättemkt mamma kläder, tänkte kika på det imorgon!