Decemberbebis 2010
MrsT: Jättenygg vagn och supersöt bebis
Vår smart hade lite annat utseende då det var en -04 och den var beige med lite rutigt på.
MrsT: Jättenygg vagn och supersöt bebis
Vår smart hade lite annat utseende då det var en -04 och den var beige med lite rutigt på.
Kul med vagnsköp dreamer 78
Nyss hemkommen efter rul och allt såg bara fint ut. Fick nytt datum till den 21 men den ena tvillingen stämmer egentligen fortfarande bäst in på den 24:e. På så bra humör idag, var hyfsat nervös innan men nu kan man slappna av ytterligare
Längesedan jag skrev här inne nu. Tvillingvagn har vi fixat, en begagnad Emmaljunga här med och jag är helnöjd med den Bil blir ju nästa bekymmer men det måste ju fixas snart så att man inte står där med för liten bil när bebbarna väl är här. Nackdelen med större bilarna är bara att bagageutrymmet inte är i proportion till bilen. Vi mnåste ju få plats med tvillingvagn i bak och det är få 7-sitsiga bilar som har det då alla sätena är uppfällda.
Längesedan jag skrev här inne. Har även jag varit till bm idag, kollade mest blodtryck och urin vilket såg bra ut och diskuterade sjukskrivning. Blir förhoppningsvis sjukskriven av husläkaren redan på måndag och sedan av mvc´s läkare veckan efter. Tyvärr kommer bara läkaren till mvc 2 gånger i veckan så det blir en del väntan annars. Börjar känna mig otroligt trött och framförallt klumpig. Glömmer bort saker som har med barnen att göra och kan inte påstå att jag klarar av mitt jobb speciellt bra som det är heller. Går in i v 28 idag så nedräkningen har börjat
MrsT: Oj :-O Grattis till er lilla dotter! Hoppas att hon fortsätter i samma riktning och att allt går så smidigt som möjligt. Vilken chock det måste ha blivit.
Jag tänkte köpa overall i strl 56, gillar inte när allt är för stort så jag köper hellre en storlek större när det är dax.
grattis till alla nya trådbebisar som fötts
Justus: Lycka till! (Eller grattis om det nu redan är över)
Avlägger en kort rapport här inne också
I torsdags föddes mina två bebisar en pojke och en flicka. Dom kom i v 37+2 så dom väger ca 2,6kg samt 2,8kg. Inte jättestora men inte så jättesmå heller.