Decemberbebis 2010
Hösten brukar gå fort, snart är dom små här
Är det nån annan här som ska söka om att få kejsarsnitt?
Jag ska på första samtalet imorgon, känns otroligt jobbigt att behöva dra upp förra förlossningen igen, vilken är skälet till att vi söker snitt den här gången, men hade gärna "glömt" den en stund till...
Jag ska nog inte söka om det som det ser ut som nu, men avvaktar UL nästa vecka. Då ser vi om jag har risk att få havandekskapsförgiftning. Hade troligen det med E men det upptäcktes EFTER hon kommit ut. Min dåvarande BM var ju inte så sugen på att engagera sig ang det..
Jag känner att jag börjar fasa inför förlossningen och sista delen av grav. De hävdade ju hela tiden förra ggn att E mådde bra, det var bara jag som mådde dåligt men det stämde ju inte. Nu har jag bara gått upp 2,5 kg och det oroar mig rätt mkt..
Ska hålla tummarna åt dig imorgon!
Jag har fått tid för snittsamtal, har redan varit på ett samtal men det var med en spec. bm, nu blir det hos en läkare/kirurg. Vi vill ha snitt pga komplikationer under förra förlossningen, den gången gick det till slut bra, men upplevelsen var fruktansvärd och vi är rädda att det inte ska gå lika bra nästa gång om det samma händer igen.
Idag har vi beställt vagn, blev en röd Brio Sing. Har kollat på den tidigare till sonen men då behövde vi bara sittvagn så vi köpte till slut en annan. Den här gången vill vi ha en 3 i 1 vagn och då kom Singen upp som alternativ igen. Och efter att ha varit runt och tittat och känt på lite olika vagnar, hardbagar och babyskydd så blev det Singen som verkar passa oss bäst Hittade ett bra erbjudande så då slog vi till redan nu, vi hade egentligen tänkt vänta med att köpa vagn...