Decemberbebis 2010
Ja det är väl mig i stora drag
Idag var jag på sjukhuset på kontroll. Jag har en kronisk sjukdom och går på mediciner men blev förvånad över att dom ska följa upp mig extra noga eftersom jag inte hörde nåt alls om det förra gången, där ser man skillnaden mellan kommuner... I alla fall så anser dom att jag har en riskgraviditet så jag ska gå på kontroller var fjärde vecka på sjukhuset i tillägg till BM besöken.
Idag var första läkarbesöket. Det blev tatt blodprov, blodtryck och allt det vanliga och i tillägg togs det UL! Myyys Det var jag inte alls förberädd på, men läkaren sa att dom måste ta UL för att kunna följa med på om fostret utvecklas som det ska, helt ok för mig
Bebisen har det helt fint än så länge i alla fall och låg och vinkade och sparkade
Buhu, börjar känna foglossning, redan Hade svår foglossning sist som aldrig gått över helt, men jag hade ändå ett hopp om att slippa bli så dålig den här gången...
Jag får väl egentligen skylla mig själv, har överansträngt mig sista dagarna, lyft, gått massa, stressat, så var väl väntat att det skulle smälla till, suck
Vi håller på och säljer vårat radhus så vi har packat och ordnat inför försäljningen, stress stress, sen har dagis varit stängt pga strejk, svårt att ta det lugnt och bara vila då. Klag klag...
Vad kul att en del börjat känna bebisen redan Mys pys!! Jag tror jag kännt lite själv men är inte 100, har oxå moderkakan i framvägg och jag kände väldigt sent med sonen (vecka 22), men är ju nummer två så omöjligt är det ju inte
Beklagar så hemsk mycket! Kram
Tyvärr har ävan jag fått uppleva denna sorg nu. Åkte in til akuten i eftermiddags och de konstaterade då att jag hade en s.k ofostrig graviditet. Det har inte ens varit någon bebis där...Så alla kittlingar jag kännt har väl varit inbillning..
Men vi ska försöka igen senare i höst och hoppas på bättre lycka den gången.
Kram till er alla och hoppas alla decemberbebisar mår bra!