Decemberbebis 2010
Hej hej! JAg hoppas in här. Vet inte hur långt gången jag är, men misstänker att jag är runt vecka 5 något... Åt p-piller men lyckades bli gravid igen. Har en 4-månaders dotter här hemma...
Hej hej! JAg hoppas in här. Vet inte hur långt gången jag är, men misstänker att jag är runt vecka 5 något... Åt p-piller men lyckades bli gravid igen. Har en 4-månaders dotter här hemma...
Jag är så orolig. Med dottern var jag konstant illamående och kräktes dag som natt. Jag mådde skit i 18 veckor.
Nu mår jag... som en prinsessa. Tankarna snurrar - är det något fel? Jag vet att det inte behöver vara något fel, mest troligt inte, men har haft upprepade missfall förr... Fast då började jag ju blöda och blödde i flera veckor...
Usch, stackars er som mår kasst!
JAg mår prima. Inte alls som vid förra graviditeten.
Jag bara undrar... Pratade med mvc i förra veckan ang att jag inte vet hur långt gången jag är. Jag undrade om de skullle göra ett ul på mig för att kunna se, men de ville bara at jag skulle testa en gång till, om en vecka från i lördags.
Hur kan man annars veta hur långt gången man är, om man inte gör ul? JAg vet t ex inte när jag är i v 18, så då blir det bara en ren gissning...
Jag ringde mvc idag och vi räknade lite på hur långt gången jag är - max 7 veckor.
Har fortf inget beräknad förlossningsdatum. Ska dit på fredag för inskrivning (antar jag).
Mår också superbra. Så bra att jag emellanåt inte alls tror att jag är gravid...
Åh Lergigan comp är det bästa!!! Ska be om det redan nu! Spydde halva förra graviditeten och nu har det börjat igen. Jag som intekände ett smack för någon dag sedan...
Jag ska till mvc på fredag och tänker be om lergigan comp. Åt de under första grav och de funkade på mig. Kan inte leva så här. Illamående dygnet runt är alldeles slagen. Kan knappt ta hand om min femmånaders som det är nu...
Jag är i vecka 9 och har ingen mage. Har iofs en massa mage över sedan förra gravidteten så ser ganska tjock ut, men ingen bebismage än.
Idag har jag varit på mvc och fått akupnuktur mot mitt illamående! Någon mer som får det?