Någon hemmaförälder som hjälpa mig att komma med bra argument för att övetyga min sambo om att det är bra för vår son på 1,5 år att vara hemma längre med mig.
vill bara påpeka TS att du gör bäst i att inte tycka synd om ngr barn för hur det en är gör alla det som är bäst för sina barn o du anser att ditt barn mår bättre hemma det är en slutsats du har kommit fram till jag har dragit slutsatsen att iaf mina barn (i samarbete så att säga med deras personlighet) mår mkt bra av att gå på förskolan.
förskolan är ingen förvaringsplats utan en skola o läroanstalt för yngre barn men det är klart ser man förskolan som ett nödvändigt ont eller barnpassning så ja då är det ju inte mkt att hänga i julgranen.
sedan förstår jag inte alls varför du behöver argument till att ert barn hemma....du ställer fel fråga eller fundering, det intressanta är ju varför vill han inte ha honom hemma? är det bara förskoleplatsen elelr finns det någon annan bakomliggande anledning? endast förskoleplatsen tror inte jag på för fem öre eftersom de inte får ha några köer (iaf inte här i göteborg utan MÅSTE kunna tillgodose allas behov även om det betyder att öppna fler avdelningar).