Allergitråden
Kramar till Prince, älsklingen, April, Mithrandil och 3busfrön. Och alla ni andra!April, det är ju nu ni absolut borde få dietisthjälp. Visar det på proverna så behövs ju ingen hjälp typ....
Mithrandil, skönt att prata av sig lite . Jo, jag tänkte också att du har nog allt att vinna på att dra dit dietisten. Men förklara innan varför ni inte kan gå på allergiförskolan så hon inte börjar tjata om det. Annars tror jag hon är helt suverän. Du måste ha med någon som kan smälla dem på fingrarna, för uppenbarligen funkar inte det du säger.
Jo, föresten, jag vet att vår rektor har pratat med läkaren i telefon vid något tillfälle. De har frågat om det var ok och jag tycker att det är jätte bral Jag vet ju att läkare och dietist är på "vår sida" liksom.
Vi gör pepparkaksdeg till hela avdelningen i år. Bästa lösningen. Alternativet hade varit att han inte får baka för de andra får baka på en annan avdelning och kommer in utan klädbyte på hans avdelning.... Och han hade fått baka själv. Ingen bra idé tyckte vi.