Nää! usch vad ledsen jag är. Vad vi än testar så reagerar hon på det! Nu är jag helt säker på att hon reagerar på gurka OCKSÅ! Jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Hon kan ju inte bara äta ris, kött o neocate?! Dietisten kommer få ett spel. Men jag KAN inte ge henne sånt hon inte tål! I natt vaknade hon massor och kliade och kunde inte somna förrän jag gett henne panodil (kan ju varit tänderna också) men iallafall får hon hysterisk klåda och eksem av gurkan. Ska testa skalad ekogurka imorn, men om inte det heller funkar vet jag inte vad jag ska ta mig till! Ska baka på teffmjölet tänkte jag, men då är det ju många ingredienser i så man vet inte vad hon reagerar på om hon gör det. De snällaste, potatis, majs, gurka, blåbär, sv vinbär funkar inte. Vad kan jag då testa med i grönsaks-, fruktväg? Hon reagerar även på hirs och /eller quinoa har jag tyvärr insett. Vad ska jag göra? Har någon nåt annat tips? Känner mig fullständigt förstörd när vi aldrig får lägga till nåt till hennes mat :'( är sååååå ledsen nu. Sen typ 2 månader har vi inte kommit någon vart alls!!