Allergitråden
trållmor: stackars liten. HOn ser ju hemsk ut Hoppas ni får bra hjälp för sådär ska inte nåt barn behöva se ut! Får ni inte hjälp så sök hjälp någon annanstans!!!! Byt läkare, vad som helst, både för ert lilla barn och för er skull!
trållmor: stackars liten. HOn ser ju hemsk ut Hoppas ni får bra hjälp för sådär ska inte nåt barn behöva se ut! Får ni inte hjälp så sök hjälp någon annanstans!!!! Byt läkare, vad som helst, både för ert lilla barn och för er skull!
Sonen är bra nu igen. Sover hela nätter och fin om kinderna.
Han har fått ca 1 dl solhavre per dag nu i ca 3 dagar...hmm är det inte tre dagar?! Tror det... så i dag fick han ca 4-5 tsk havregrynsgröt till frukost för att testa.
Kan man göra gröt av korngryn?? Någon som vet??
Vad är nästa steg för oss tycker ni? Solhavre, ren havre, verkar som sagt gå bra. Var det "smart" att ge havregryn nu då?? kan ju vara kontaminerat av vete men liksom det är ju ALLT som dietisten vill att jag ska testa?!
Jag vet inte vad jag ska tro E har varit på bra humör i dag och inga röda kinder. Han var dock supersvår att få att sova vid lunch, tog 1 timme och då fick jag till slut gå en sväng med vagnen och vi brukar bara behöva lägga honom i sängen så somnar han.
Likadant nu på kvällen, höll på i 45 minuter och allt som lugnade honom var att vi låg hos honom, annars panikskrek han och stod och slog på dörren
Annars lägger vi honom bara så somnar han. Han beter sig lite som han brukar göra med vete...han är orolig, vill att vi ska vara där hela tiden, väldigt klängig.
Kanske ska backa med havre eller ska jag köra på och se om det är en slump?
Får se om det är en slump eller inte. När han väl somnade vid 19 i går så sov han ostört till kl. 07!! Han kanske bara är inne i en mammig och pappig period?! Men jag håller ögonen öppna.
Bakade bröd med rågmjölk i går. SÅ nu tänkte jag gå över till råg. Har ju kört vete i nästan en vecka nu, så jag tänkte försöka med råg. Frågan är om jag ska strunta i havret då eller om jag ska ge honom båda sakerna eller hela tiden en grej i taget??
trållmor: är du säker på att det är svamp du fått efter sex då? jag tro mer på spiralens inverkan än maten...