• Nanniz79

Ruvardag 12 och mensvärk.... (varning för gnäll... )

Hej är på dag 12 i moron och ska ta blodprov
    Helt skakig i kroppen kanske är nervositet men som oro.
    Blir trött i magen bara av att plocka lite disk som att man gjort sitt upp{#lang_emotions_tongue_out}

Ni som tagit blodprov hur lång tid tar det tills man får svar.
    Har gjort äggdonation och fick tillbaka 1 compakt på väg till blastocyst 5 dagars odling

• Nanniz79
    Österbotten skrev 2010-04-12 10:29:45 följande:
    De blev ett pluss (eller två eftersom jag tog två test...) Man är nojig att testet viar fel- men jag har fått lära mig att ett pluss alltid är ett pluss. (Och i mitt fall så var båda starka och kom direkt.) Det känns fantastiskt fast samtidigt så vågar jag inte vara riktigt glad ifall något skulle hända. Det är en lång väg kvar.
    Grattis vad kul{#lang_emotions_laughing}
    Själv tog jag prov i dag. Får reda på Onsdag som tidigast hur det ser ut
  • Nanniz79

Blev negativt suck. Vet inte hur jag känner förutom att jag nog skulle vilja försöka igen. Men ekonomin spelar ju stor roll. Nu ska jag börja träna igen, nytt mål bli snygg till sommaren om jag hinner Tappa dessa 4 kg jag gått upp av hormonerna och kanske några till, vem vet kanske tar sig lättare då fast min vikt enligt dom inte har betydelse. Men psykiskt.

• Nanniz79

Låter5 precis som jag och nästan samma kg. Hoppas på att gå ner i allafa 3 kg till Juni Juli och sen kanske 3 till innan vi försöker igen

Svar på tråden Ruvardag 12 och mensvärk.... (varning för gnäll... )