• s89

Hur lång tid tog det för er att bli gravida efter P-piller?

Hur många månader/år tog det för er att bli gravid efter p-piller stopp? Vilket p-piller åt ni?

Tacksam för svar! {#lang_emotions_smile}

PS: Min ÄL kom igång samma månad, så jag tror min kropp har återhämtat sig! {#lang_emotions_laughing}

• Svar på tråden Hur lång tid tog det för er att bli gravida efter P-piller?
  • MollyMilly

Jag åt Jasmine :)
    Ja, vi blev helt oplanerat gravida o jag va i v 10 när jag fick veta :)
    Men nu har vi en goding på 14 månader :D
    Kram o lycka till!

• 8Viola2

Åt Trimoron och blev gravid först 4 år efter jag slutade med dem.
    Dock tror jag att de flesta blir gravida inom ett år.

♥ BF 25 Juni ♥
  • livetärgött

käkade trionetta i sju år, blev gravid efter andra mensen ca 4mån. Hade oregelbunden mens innan jag började med pillren å verkade få det igen när jag slutade.

• s89
    MollyMilly skrev 2010-04-04 13:28:31 följande:
    Jag åt Jasmine :) Ja, vi blev helt oplanerat gravida o jag va i v 10 när jag fick veta :) Men nu har vi en goding på 14 månader :D Kram o lycka till!
    Åh mysigt!! {#lang_emotions_smile}

Grattis..
    Tack!
  • gumzan

Trionetta åt jag, jag slutade slutet av mars, mens kom igång med en gång, men bebis blev det inte förrens 22 maj.

• s89
    gumzan skrev 2010-04-04 13:42:21 följande:
    Trionetta åt jag, jag slutade slutet av mars, mens kom igång med en gång, men bebis blev det inte förrens 22 maj.
    Då blev du ju gravid fort! :) 2 månader tycker jag är snabbt.. Skönt att din mens kom igång direkt.. {#lang_emotions_wink} Min pillermens kom direkt samt Äl kom igång direkt. Så hoppas på ett pluss snar!!
  • gumzan
    s89 skrev 2010-04-04 16:06:39 följande:
    Då blev du ju gravid fort! :) 2 månader tycker jag är snabbt.. Skönt att din mens kom igång direkt.. Min pillermens kom direkt samt Äl kom igång direkt. Så hoppas på ett pluss snar!!
    ja det kan man säga, hoppas det går lika bra denna gången, :)
  • zimis

Käkade Cileste i 8 år, blev sen gravid på första försöket, dvs månaden efter. Så vi hade tur Är nu i v 23.

• mijja

Tog mig 1 månad sedan var jag gravid.

• Mimi83

Verkar som att de flesa här haft tur. Jag har ätit piller lite till och från sen jag va 15-16 ungerfär o nu senast åt jag Neovletta..slutade med dom för ett år sen ungefär och är fortfarande inte gravid. {#lang_emotions_frown}

Svar på tråden Hur lång tid tog det för er att bli gravida efter P-piller?