Min 12 åriga dotter vill inte veta av mig
Jag behöver verkligen lite experthjälp så det är bra om ni kan hjälpa till me nåt.
Har en dotter som fyller 13 år detta år.
Sedan två år tillbaka har hon inte velat träffa mig alls, ingen kontakt överhuvudtaget.
Jag har skickat kort, paket, sms, mail, meddelande via facebook, har flera gånger åkt till hennes mamma för att träffa henne, stämt träff på familjerätten (soc) men jag får totalt kalla handen.
Inget funkar, hon blockerar mig på facebook, säger till mamma att hon inte läser sin mail, gråter hysteriskt på familjerätten så mamman tar hem henne innan jag får komma in.. och så håller det på. SMS svarar hon inte på - utan hon säger till sin mamma och så svarar mamman mig.
Mamman till henne låter vår dotter göra som hon vill när det gäller "pappa" så jag får inte tillbaka ett livstecken från henne.
Jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna detta!?
Mamman och jag har varit separerade i ca 7 år och hon träffade en ny man rätt fort och flyttade mot min vilja 6 mil bort (till nya mannens hem å barn) och satte vår dotter mot min vilja i en skola där (6 års). Efter ett tingsrättsbeslut fick jag umgänge men det var stora krav på mig, jag hämtade och lämnade och körde 6 mil dit, 6 mil tillbaka till jobbet flera dar i veckan bara för att få träffa min dotter - detta gjorde jag i 3-4 år tills dottern inte längre orkade med resorna på mornar sa Mamman. Sedan minskade umgänget mer och mer tills hon inte kom alls.
Jag har en ny Sambo och nya barn sedan 4 år tillbaka.
Jag vet inte varför dottern gör såhär, har verkligen försökt allt. Blir ledsen och arg när jag t.ex. skickar ett påskägg via posten och inte hör ett pip därifrån - varken från mamman eller min dotter. Mina nya barn vet att man tackar och dom gör det också trots att dom är små men tydligen har jag gjort något så hemst så att ja inte är värd ens ett tack.
Vad ska man göra som pappa, jag saknar min dotter och vill ha någon kontakt.
Tips?
Vad kan jag göra juridiskt för att få igång nåt? Bra/dåligt sätt?