Inlägg från: Kotten7381 |Visa alla inlägg
  • Kotten7381

Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.

Nej, vad tråkigt... hatar också det där med att vänta o se....
    Stor kram till dig!!!!!!

• Kotten7381

Lyckospeja: Stora kramar till dig!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bel: vad spännande!!  Stort lycka till! =)

Hoppas att ni alla har haft en härlig påsk! Här har vi varit ute hela dagarna då solen skiner och det är varmt!! =) William har fått en sandlåda som han är väldigt glad över, där kan han sitta läääänge!

• Kotten7381

Hej på er!
    Igår, 1/5 - 3 dagar innan 1,5 års dagen, började William gå! =)
    Helt plötsligt stog han upp och gick iväg!!! Vi blev så glada allihopa så tillslut stog han bara och klappade i händerna och skrattade!
    Ville bara dela med mig, för det känns så skönt! Jag blev lite orolig ett tag där... hihi...

Kram på er!

• Kotten7381

Stor kram till dig Sessan4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Här står semestern snart för dörren o till hösten ska jag gå ner i tid.
    Någon mer som kommer eller jobbar lite mindre just nu?
    Jag funderar på om jag ska ta en föräldradag i veckan för att
    behålla sgi, men jag vet inte hur jag ska göra. De dagarna vill man ju ha kvar också...
    Hur funderar ni om ni är i samma sits???

• Kotten7381

Stort grattis Lumix!!!!!!!! =)

Här börjar vi också bli mer o mer sugen på syskon, men vi får se om det vill sig eller inte.

• Kotten7381

Hur har det gått för dig lyckospeja??
    Själv har jag BIM i helgen, så jag håller mina tummar! =)

• Kotten7381

jag lever i en babyboom just nu! Alla runt omkring mig väntar smått o jag börjar få lite smått panik! =( Jag tycker nästan det är jobbigare att vänta på 2:an än det var att vänta på första barnet, nu känns det som mer press liksom, att man inte ska ha för långt mellan barnen. Eller vad säger ni??? Här sexas det för fullt iaf, ÄL är i dagarna!!! =D

• Kotten7381

Lycka till lyckospeja!!!
    Själv håller min kropp på att spela mig ett spratt. Mensen är sen, hade BIM helgen som var men alla tester jag tagit ett i lördags o ett i måndags har visat neg. Nu är det bara att vänta o se om mensen kommer eller inte. Har jag inte fått den innan måndag har jag sagt att jag ska testa igen.

• Kotten7381

Min kropp lurade mig rejält, mensen kom en vecka sent o var jag stensäker på att jag var gravid... men, men...
    Nu har jag iaf bokat tid för akupunktur, ska testa det igen, tror att det är bra för mig. Sen funderar vi starkt på att kontakta IVF kliniken för att få göra FET.
    Hur många är det som väntar syskon här inne nu??
    För mig gör det inget att ni skriver om era graviditeter, det är skoj att läsa om och ger mig hopp om att jag kanske är där snart också!! =)

Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.