Inlägg från: Sessan4 |Visa alla inlägg
  • Sessan4

Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.

Nu börjar födelsedagarna komma.. kotten - Grattis till William Vore kul o få se lite 1 åringar efterhand

• Sessan4

God Jul och Gott nytt år till alla 1 åringar med föräldrar Tomte

• Sessan4

Grattis till TIM (och mig som fyller år idag) Trist att han är sjuk hoppas han blir bättre snart!!!

Matilda tog sina första steg på julafton och knatar nu runt överallt

Grattis till första året allihopa {#emotions_dlg.flower}

• Sessan4
    Lumix skrev 2011-01-05 20:28:10 följande:
    Oj det där lät som en offending pers både för Cindy och er. Skönt att allt är på väg att rätta till sig. Här går allt sin gilla gång. Amy började gå på Bahamas (i november)av alla ställen. Hon har 8 tänder som alla varit lite jobbiga och hemmed ordreportoar består av:Mamma, Pappa, titta, tack, bye bye och hej hej. Hon har ätit "vanlig mat"sen 10,5 månader. Det var tänkt att vi bara skull började testa lite men Amy vägrade annan mat ganska snart. Mjölk är hon fortfarande lite tveksam till. Det är lättast att dricka självt utan mat som tydligen ställer till det med smaklökarna. Batten är stora favoriten än. I dag var vi iväg och gjorde Mock embryo transfer, säger ni så också? Allt känns både pirrigt och lite konstigt då vi into trodde att det skull bli någonstans mer möjlighet till IVF försök.
    Oj va spännande Lumix! Mock har jag aldrig hört talas om, är det FET du menar? Alltså frysförsök på sparade ägg. Grattis, håller tummarna
  • Sessan4
    Lumix skrev 2011-01-06 14:50:16 följande:
    Nej Sessan. Jag var och mätte ut längden på katetrarna som ska användas när de plockar ut och återsätter äggen. Vet ju inte vad det heter på svenska.......hmm Sen kollade Dom hur livmodern såg ut och äggstockarna. Som schemat ser ut just nu så börjar jag med sprutor den 15:e. Tar p-piller just nu. Och äggplock blir ca 4 February och insättning 7:e eller 9:e februari. Allt känns så konstigt och overkligt. Tänk om vi kan få till ett syskon.....!!
    Jaha!! vi säger nog bara äggplock och ET, det finns säkert nåt fint medicinskt ord som läkare anväder..

Va spännande, när får du tillbaka ägg då? hur många får du tillbaka?
  • Sessan4

Risk för triplets alltså

I Sverige får vi max 2, jag fick 2 när jag blev gravid med Matilda, båda tog men ett tillbakabildades! spännande! Lycka till, hör av dig hur det går!! kram

• Sessan4

Lumix - Hur går det? det närmar sig ÄP snart om jag läst rätt va? Mår du bra? Glad

Syskonförsök är än så länge inte aktuellt för mig men det känns lockande!!!

Matilda är oxå en liten fis, nästan precis lika stor som Amy, hon var 71,4 cm lång och vägde 8350g

• Sessan4

Lycka till idag Lumix, hoppas på fin skörd

• Sessan4

Lumix - ser att du är online, fick inte komma in på din sida.. är nyfiken på hur det har gått!!

Miss M - Stackars Oliwer, hoppas han får bra hjälp och blir frisk snart! kram

• Sessan4
    Lumix skrev 2011-02-08 20:39:19 följande:
    Sessan: 2 blastocyster insatta i dagSolig
    Åh va härligt! håller tummarna för twins eller åtminstone EN liten pigg o kry bebis Baby
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.