Inlägg från: Malin 79 |Visa alla inlägg
  • Malin 79

vi med många barn del 9

ja då hoppas jag att det är något horomonellt =)
    har ej haft de tidigare heller, ja lindrigt, men på slutet med sista grabben,,

förstår att du räknar ner,, inte länge kvar nu,, men för känns de säkert som en evighet =)

här kom ja inte iväg till skolan,, =( pga ångest,, den r med mig överallt och det är inge roligt alls,, jag vet varken ut eller in =(
    kan ej bestämma mig alls,, både jobbigt och tråkigt,

• Malin 79
    JobbarÅsa skrev 2010-08-30 12:35:10 följande:
    Hej
    i helgen har vi haft fotboll för hela slantenGlad och i dag är 4 av 7 sjukaRynkar på näsan så det är full rulle här hemma!

I morgon ska jag få pengar Glad har inte fått sedan maj, fk håller på och krånglar men nu antligen kommer pengarnaGlad
    oh trist hoppas de får pigga på sig snart,,,
    skönt med pengar,, fk e inte roligt  att ha och göra med,,

vi har med fotboll i helgen,, =) avslutningar
  • Malin 79

ja kanske lika bra,,
    har nu börjat komvux ,,, och den där j-la matten,, fattar nada,, men nu ska jag klara den, e bara så,,
    och det känns bra,, mindre skoj att inte ha barnen hemma men måste få nått pluggat med,, ev blir de praktik med om ett tag =)

ja att 2 veckor kan kännas som en evighet,, själv HAR jag en evighet kvar,,
    dock har jag läkarbesök imorrn =) spännande och se om de e nått då jag inte kännt nått eller rättare sagt inte mått dåligt,,
    nu har jag dock börjat må lite illa av och till men inte alls så de e jobbigt =)

nä nu skall man snart in till erikshjälpen oh se om man kan fynda nått =)

• Malin 79
    Spaceray skrev 2010-08-31 11:32:57 följande:
    Åhh, vad spännande med läkarbesök imorrn!! I början är det ju dom där små delmålen man lever för! Ja du har ganska länge kvar din stackare, skulle inte vilja byta med dig!! Men men, som Julie sa häromdan, snart är det jul! Tiden går ju trots allt, åtminstone i normala fall, ganska fort!
    Vad duktig du är som kämpar på med matten!!
    ja de e spännande,, det har gått jättefort och kommer nog fortsätta göra det, har ju några delmål efter vägen,, besök imorrn sedan fvp om ca 4 veckor om allt stämmer =) sedan svar 2 veckor efter de =)
    sedan den 21 okt ul  sedan som du säger e de jul och efter de tillväxt ul
    ja de lär gå undan tro jag =) och så allt plugg däremellan,,

haha duktig vet jag inte men är på tiden att få den ur världen nu,, sedan blir de ju fler ämnen med =) bla spanska så man hänger med och förstår gubben lite bättre =)

du får hitta på nån bra sysselsättning så du får tiden att gå lite fortare =)
  • Malin 79

nu har man vart på läkarbesök,, de gick bra,, =)
    han e snurrig den där läkaren men skojig,, haft med senaste sonen med så de känns bra,,
    han försökte övertala mig att inte göra fvp,,
    och då den lille var en vecka mindre än beräknat så fick jag en ul tid till om två veckor för att vara riktigt säker,, de kan ju gå snett med,,
    så nu få vi fundera lite extra =) plus se den lille igen =) de var svårt att mäta den då den redan rörde sig massor,, helt otroligt egentligen,,

plura haha oki =)
    men här var de inte mycket att hurra för inte

• Malin 79

lizzyzz vad trist att de kan komma fram till något vettigt
    hoppas ni får mer info på mötet,,

spaceray v10 +0 blev skulle vart v10+6 men de hinn ju ändras,,
    helt sjukt att se egentligen,, att de kan röra sig och allt,, har inte sett med vanligt ul så här tidigt,,
    han heter Adrian,,

glömde ju svara ang spanskan,, barnen kan inte språket =( men herrn i huset har tappat så mycket av språket att då han skall lära ut så blir de blandat svenska och spanska =)

idag mår ja inge vidare,, ont i skallen illamående ont i magen,, orkeslös ,svag och skakig,, =( ingen bra kombination med alla barnen och på de jobbar mannen över =(

• Malin 79

ifen,, låter inge skoj,, men brukar kännas bra efteråt när man visat att man bry sig =)

så fint gjort,,

här e fortfarande energin och orken ocj viljan att göra något överhuvudataget på rymmen,, önskar de ville komma tillbaka =)

• Malin 79

barba: ojoj

spaceray hahaha ja visst e de sjukt vad man drömmer ibland,, men rätt hade du han kommer från chile =) var meningen att vi skulle åka dit nu i janauri men efter jordskalvet så fick mannen kalla fötter =) haha,, han får skylla på de,, men han e flygrädd

nu e de inte lnge kvar,, spännande spännande snart snusar du bebis,, =)

här har ni lilleman blivit dålig och ehemma idag, feber o snor o hosta samt lite geggigt öga =(

hoppas de e snabbt övergående,, vill ju vara pigga.

Bumblebina skrev 2010-09-02 11:53:35 följande:
    Det låter som om min och din energi/ork tagit semester ihop... *bläh*

verkar tagit en långsemester,, hoppas de kommer snart :)

• Malin 79
    http://www.pojpo.se/

gå in och kika,, min kompis som syr fin fina mössor och dregglisar :)

och den fina modellen i djungelmössan e våran minsta ;)
    och om ni kikar i bildgalleriet så den fina pojken  där med är också en av våra söner ;)
Svar på tråden vi med många barn del 9