Inlägg från: Malin 79 |Visa alla inlägg
  • Malin 79

vi med många barn del 9

de har gjort rejäla missar, de missade ju ena sidan helt, så han hade haft de en längre tid, och vi var ju till läkaren ett antal gånger, snabbsänkan var var på 114, han fick magsjuka där, =( tydligen var de en pojke som kräktes som trots de gick och leka i lekrummet så antar att de var där han blev smittat, och då hans imunförsvar var nere på 0 så blev han sååå dålig,, barbamamma de var ju mycket gjort motför vad jag har gjort idag,, de vill säga inget alls, bara umgåtts med barnen,, sen vi kom hem från sjukhuset har jag varit konstant trött, men blir kanske så när man kan slappna av igen,,

• Malin 79

camilla80  vi har blivit frågad av nån här på familjeliv, men de har inte sagt vad de e för program,
    har dock inte svarat ännu,, men gubben vill inte heller vara med =)

• Malin 79

hon som frågade mig här hade läst min blogg, men de talar fortfarande inte om vad de e för program hmm,, konstigt,,

men vi lär inte ställa upp,, har så mycket nu ändå,,känns lite bökigt

• Malin 79
    Tidvis skrev 2010-05-27 09:09:35 följande:
    Jag vet inte vad det är med mig! Orkar/vill ingenting! Jag brukar tycka det är jätteroligt att baka, vi ska ha kalas för tjejerna som fyller 10 i helgen, och jag vill inte och tänker inte baka! Tårta måste jag göra, för det har jag lovat dom, men sen köper jag nog kakor för resten. Tänkte kolla med tjejerna om de vill baka något själva kanske. Min mamma har lovat baka något med Jag pallar inte städa heller, här ser ut som en svinstia, vilket gör att jag mår dåligt och känner stressen, men jag orkar inte ta tag i det! Tänker hela tiden, att jag måste verkligen ta tag i det nu! Men jag pallar inte! Förstår inte varför jag känner så..
    samma här,, fattar inte heller vad det är med mig, och tråkigt nog så känner barnen av det,, och blir full i fan ,,
    hmm
    vi har kalas med nästa fredag,, skulle behöva göra MASSOR innan dess men vart e orken och viljan =(

dessutom e lilleman inte hundra pigg ännu och de tar på,,

aja jag hoppas solen och humöret med allt som hör till kommer tillbaka SNART

och på de hela var jag hundra säker på att vi fick mf den 12 maj blödde rätt länge och kom ut två knepiga saker,
    men nu e jag inte lika säker längre,, hmm mensvärk av och till och tycker mig känna små sprattel,,
    säkert inbilling men de snurrar i hjärnan iaf, som allt annat,, haha
  • Malin 79

hej hej tjejer hur står de till

barbamamma hur går de för er,, hur har ni de med sjukdomarna, de lät jobbigt,,

här har lilleman åkt på kraftig öroninflammtion igen,, halva ansiktet svullet och liksom hänger =( blir han inte hjälpt på nån dag av medicinen så blir de en tur till sjukhuset igen =(

annars e de mest bra här, äntligen efter en massa magont pga av div saker, men fick glädjande besked idag så nu borde man kunna börja njuta och sova igen,,

och denna underbara sol,, som jag hoppas är här för att stanna

• Malin 79

barbamamma ja de e skönt nu att de vänt de tråkiga,,
    mindre skoj för lill sonen, men tur så han lika glad och snäll som alltid, aldrig varit med som en sån snäll liten prins, visst e de andra barnen snälla men han e utöver de vanliga,,. vilket jag får höra dagligen med =)
    därför e de så svårt att veta hur han mår egentligen,,

fick frågan igår om han hade fått rör men nä de har han ju inte så skall ringa sjukhuset idag och höra vad de säger,,

ja magsjukan som vart  har inte varit rolig att leka med,, Casper fick ju den på sjukhuset och blev så dålig man kujnde bli,,
    han hade den i 5 dagar,,

sen hemma här hade kusinen den i  5 dagar med,, men de konstiga här är att ingen annan har fått men tur de, ingen i syrrans familj heller bara minsta sonen,, så de e lite konstigt,,

hoppas ni får vara pigga nu då LÄNGE

moeder,, usch lät inte skoj heller med migrän men bara han slipper magsjuka

• Malin 79

ja vi får se vad sjukhuset säger,, än har inte svullnad lagt sig nå markant men ger medicinen en dag till innan de blir sjukhus, i övrig är han pigg och glad som alltid,, de e ju de med som dom tycker är så konstigt,, han borde ha jätteont,, aja vi får se vad sjukhuset säger,

imorrn fyller han redan 1 år, hualigen vart har tiden tagit vägen,

fundering bara,, bloggar ni mammor,, barbamamma vet jag nu men ni andra,

jag försöker men blir väl s¨där emellanåt,,

för den som vill läsa finns andressen i min press

• Malin 79
    Lizzyzz skrev 2010-06-03 14:57:04 följande:
    Är helt jätte chockad..

verkar som JAG vunnit första pris i en tävling här på Familjeliv.. som innebär att ja får gratis EL i ett år... (max 20 000kr)
    Förstår ni att ja e chockad?

trodde väl inte jag skulle vinna när ja tröck iväg mitt bidrag via mailen.. *glad!!!*
    OH GRATTIS klart du e  chockad,, men vad skoj,,
    grattis igen =)
  • Malin 79

skoj att läsa hos er =)

camilla80 hittade din blogg nyss jag med =)

plura skoj att att besöka oss =)

här fyller våran lill prins 1 år idag,,
    liten blir stor

• Malin 79

kikar in lite snabbt. ser att de kommit nya,, välkomna =)
    hä är de väol lite si så där, in och ut på sjukan med en son som cyklat omkull,landade på knät och gått på kryckor,,

här e de sommarlov,  vilket e både skönt och inte, riktigt skönt att få sovmorgon, mindre skönt är barnen, de e helt hopplösa,, samma visa samma år de första veckorna, och de e jobbigt för dom och för mig,,
    och denna brist på respekt, vet inte alls var de kommer ifrån,, känner mig såå ledsen

Svar på tråden vi med många barn del 9