Inlägg från: Lizzyzz |Visa alla inlägg
  • Lizzyzz

vi med många barn del 9

hehe.. nu ser de ut som ja fått tvillingar 2 ggr på min press.. eftersom äldsta grabben fyllt 7 igår å hans storasyster inte hunnit bli 8 ännu   hehe

Sandra 7år, Lucas 7år, Tor & Caroline 5år, Simon 6mån
  • Lizzyzz

Håller med.. sommarlov till barnen NU!
    orkar inte gå upp kl 05.30 - 06 längre
    Iaf inte när ja har en bebis som vill sova till 8-9 på mogonen!!!!!

men här lider vi inte av trötta griniga barn på morgonen iaf.. för alla 4 stora vaknar av sig själva innan kl 06....

Igår vann jag 2000kr på Joker och 20kr på lotto Helt perfekt då vi åker på semester i morgon + att min skärm till datorn gick sönder i måndags så de va ju en oväntad utgift..

• Lizzyzz
    Jenny7610 skrev 2010-05-27 11:44:46 följande:
    Här vill jag också vara med... Jag har fyra barn; Emilie -02, Robin -03, Adam -05 och Louise -07.Är jättesugen på en nr:5!
    Välkommen!!!

min äldsta är också en 02a

vart i landet bor ni då?
  • Lizzyzz

Haft en super bra morsdag *not*

den började ju bra med att städa ur stugan efter semestern *ironisk* men sen så åkte vi och träffa en av mina kompisar ja hittat här på FL som också har 5 barn.. så vi lät barnen (+ min systers 4 barn) leka i en park medans vi prata lite.. (14 galna barn under 8 år!!!) Sen åkte vi vidare hemmåt..t ar ju iaf 5 timmar hem så va ju lika bra åka..

när vi är halvägs så måste vi tanka.. vi kör först.. sambon svänger in vid macken.. syrran reagerar lite sakta så hon får bromsa hårt... vilket slutar med att bilen bakom syrran smäller RAKT IN I HENNE! han låg för nära och hann inte bromsa när hon gjorda *suck*
    som tur är gjorde ingen i bilen sig illa.. men den gick ju lite sönder
    aja..

vi kom hem TILL SIST!

trött som få.. dax sova.. go natt tjejer!!

• Lizzyzz

Är helt jätte chockad..

verkar som JAG vunnit första pris i en tävling här på Familjeliv.. som innebär att ja får gratis EL i ett år... (max 20 000kr)
    Förstår ni att ja e chockad?

trodde väl inte jag skulle vinna när ja tröck iväg mitt bidrag via mailen.. *glad!!!*

• Lizzyzz
    plura skrev 2010-06-03 15:14:21 följande:
    Lizzyzz:
    Grattis!
    Du verkar ha tur i spel nu -visst vann du nåt för ett tag sen.
    Hoppas du har samma tur i kärlek  
    just nu har ja enorm tur.....
    i både spel å kärlek Förvånad

tack!!!

(jag vann 9000på v75 i mitten av maj, 2000kr på joker förra veckan och nu detta)
  • Lizzyzz
    Ztampe skrev 2010-06-06 07:31:45 följande:
    Tittar in en snabbis för att tala om att nu är det äntligen dax.... På väg till bb för igångsättning..... Håll tummarna att det inte blir fullt innan 8 så vi kan få träffa "Zumo" idag.... Uppdatering följer
    åhhh lycka till!!!!
  • Lizzyzz
    pyret11 skrev 2010-06-06 09:44:56 följande:
    i fredags så var vi på ultraljud och fick veta tat vi väntade en tjej fast barnmorskan sa snabt at man inte kan vara 100% säker men hon förklade vad hon såg och vi är helt säkra det är en tjej.Bara 6 veckor kvar.
    oj va kul

till min syster sa dom nu när hon vänta tvillingar att de till 98% chans va tvåäggisar.. nu när dom är födda visar de sig vara enäggisar *mohahahaha*
  • Lizzyzz
    zezzan skrev 2010-07-24 21:31:50 följande:
    Hej på er! Här har nedräkningen börjat till skolstarten, äldsta killen börjar "nollan" och är otålig och de två yngre ska börja på nytt dagis.....
     Köpte gravtest från testlagret och har testat 3 gånger (för att va säker) och har fått plus varje gång Skrattande..... enligt "grav.verktygen" här på familjeliv så är jag i v. 4+5 med bf ca 27 mars, dvs 3 dagar efter min födelsedag...... kanske blir en födelsedags present till mig =)
    Grattis!!!

Sommarlov må va mysigt.. men nu längtar jag tills mina börjat i skolan igen...
    Dom gör inget annat än bråkas å gnäller.... Speciellt så fort de råkar va dåligt väder!
    Sandra 8år, Lucas 7år, Tor & Caroline 5år, Simon mån
  • Lizzyzz

Grattis pyret å evanor!

Sandra 8år, Lucas 7år, Tor & Caroline 5år, Simon 8mån
Svar på tråden vi med många barn del 9