vi med många barn del 9
hehe.. nu ser de ut som ja fått tvillingar 2 ggr på min press.. eftersom äldsta grabben fyllt 7 igår å hans storasyster inte hunnit bli 8 ännu hehe
hehe.. nu ser de ut som ja fått tvillingar 2 ggr på min press.. eftersom äldsta grabben fyllt 7 igår å hans storasyster inte hunnit bli 8 ännu hehe
Håller med.. sommarlov till barnen NU!
orkar inte gå upp kl 05.30 - 06 längre
Iaf inte när ja har en bebis som vill sova till 8-9 på mogonen!!!!!
men här lider vi inte av trötta griniga barn på morgonen iaf.. för alla 4 stora vaknar av sig själva innan kl 06....
Igår vann jag 2000kr på Joker och 20kr på lotto Helt perfekt då vi åker på semester i morgon + att min skärm till datorn gick sönder i måndags så de va ju en oväntad utgift..
Haft en super bra morsdag *not*
den började ju bra med att städa ur stugan efter semestern *ironisk* men sen så åkte vi och träffa en av mina kompisar ja hittat här på FL som också har 5 barn.. så vi lät barnen (+ min systers 4 barn) leka i en park medans vi prata lite.. (14 galna barn under 8 år!!!) Sen åkte vi vidare hemmåt..t ar ju iaf 5 timmar hem så va ju lika bra åka..
när vi är halvägs så måste vi tanka.. vi kör först.. sambon svänger in vid macken.. syrran reagerar lite sakta så hon får bromsa hårt... vilket slutar med att bilen bakom syrran smäller RAKT IN I HENNE! han låg för nära och hann inte bromsa när hon gjorda *suck*
som tur är gjorde ingen i bilen sig illa.. men den gick ju lite sönder
aja..
vi kom hem TILL SIST!
trött som få.. dax sova.. go natt tjejer!!
Är helt jätte chockad..
verkar som JAG vunnit första pris i en tävling här på Familjeliv.. som innebär att ja får gratis EL i ett år... (max 20 000kr)
Förstår ni att ja e chockad?
trodde väl inte jag skulle vinna när ja tröck iväg mitt bidrag via mailen.. *glad!!!*
Grattis pyret å evanor!