Inlägg från: Lizzyzz |Visa alla inlägg
  • Lizzyzz

vi med många barn del 9

hej tjejer....

fick veta i veckan att pappan till mina 4 första ska lämna sin sambo. Känns som ett klokt beslut av honom då hon gör sån skillnad på hennes egna 2 och hans 4..

barnen tog beskedet bra iaf, men ja lät deras far själv få berätta nu när han träffa dom igår. ( pappan å tjejen har vart ett par i ca 2 år)

Nu städas de, min sambo dammsuger å ja surfar bra uppfördelat va!!!!

Sandra 7år, Lucas 6år, Tor & Caroline 4år, Simon 5mån
  • Lizzyzz

jag hart 5 bar... bara 5e som e planerad! *hahahahah*

håller nog med.. när man "sprängt" 2 barns gränsen kan man ha hur många som helst..
    gick från att ha 0 till att ha 4 på 3 år..... men lyckligast blev jag ju med.. dock kanske lite väl ung.. (nyss fylda 20 när jag fick nummer 3+4)

nu e ja ju snart gammal *ironi* och har 5!

• Lizzyzz
    Mirkamu skrev 2010-04-26 15:50:06 följande:
    Hej hej alla supermammor Ville bara berätta att imorgon har jag tid för en igångsättning, är då i v. 38+5 Ser såå mycket fram emot lill-tösen En fråga bara? Många tycker att jag har typisk pojkmage men jag har ju gjort fvp och det visade att det är en tjej. Inte kan väl fostervattensprovet visa fel heller?? Blir lite orolig då en dagisfröken sa idag att hon hört om en tjej där det visade fel!??Kramisar
    wee.. hoppas allt kommer gå bra.!!!
  • Lizzyzz
    6barnsmamman skrev 2010-04-27 11:30:15 följande:
    Bondfia: om du är en "gammal kossa" vad är då jag, jag är född -69......Hihihihi
    helt plötsligt känns de inte så hemskt att fylla 25 på Fredag! *fniss*
  • Lizzyzz
    zezzan skrev 2010-04-27 13:14:30 följande:
    Då gratulerar jag i förskott, annars glömmer jag bort det.... GRATTIS!Fyllde själv 25 för en månad sen.... så nu är jag "gammal" enligt syrran....
    ja.. synd om oss
    Tack

jag brukar också glömma bort gratta folk även om ja vet dom fyller *haha* för mycke annat i skallen!
  • Lizzyzz
    Mirkamu skrev 2010-04-28 18:42:12 följande:
    Vill bara säga att förlossningen gick bra och kom hem på förmiddagen Kommer att skriva om förlossningen på min blogg inom kort Ut kom en liten tjej i alla fall
    grattiiiiis!!
  • Lizzyzz
    zezzan skrev 2010-04-29 11:36:26 följande:
    Grattis till tösen Gratis till tösen! Önskar mig oxå en tjej, har bara killar i mitt hus.... men självklart blir man glad oavsett vad det blir för kön....
    du kan få låna mina töser *hua* sen vill du inte ha en dotter längre! *fniss*
    nejdå så illa är de inte... men sicket jädra humör tjejerna har vissa dagar!
  • Lizzyzz

Pyret - skönt inte bråka med sitt ex!

va kul med bröllop!

• Lizzyzz
    Malin 79 skrev 2010-05-10 15:17:52 följande:
    hej hej tjejer oj så länge sedan jag var in, men har legat med minsta sonen på sjukhus i tio dagar, ojoj säg jag bara,, de har tagit på oss allihopa,, men nu e vi hemma igen och de e så skönt, skall bara komma tillbaka till de gamla rutinerna igen med
    usch
Svar på tråden vi med många barn del 9