• Larsan

vi med många barn del 9

Flerbarnstokan skrev 2011-07-07 14:08:28 följande:
    Funderar på om hon inte hade AS eller autismliknande tillstånd eller något sådant? menar bara att hon kanske inte stirrade för att vara elak utan för att hon såg någon med många barn vilket hon inte är van vid och då inte vet hur hon skall bete sig... Min son har sagt många saker som är pinsamma eftersom han ofta säger rakt ut vad han tänker och det går inte "genom något filter först"...
    Eller kanske hon drömmer om att ha många syskon att hon blev chockerad och bara drömde sig bort
    Ensamstående far till 12 barn, Som nu även har ett barnbarn
  • Larsan
    ifent skrev 2011-07-08 07:21:12 följande:
    *TEXT* 
    Vad trevligt det såg ut att bada i havet!
    En veckas semester är underbart! 

Oj hur gammal är hon som flyttat då?
    Min son flyttade ut för ca 2 månader sen... Jag fick sån lust att skriva om det ^^ 
    Det började med att han flytta ut till en liten stuga på gården när han var 17 år och precis vid det tillfället så började han träffa en väldigt trevlig tjej. 
    En dag kom han hem med tårar i ögonen och kramade om mig. (Gissa om jag blev orolig för vad som hänt!!) 
    Sen tittar han på mig med ett stort leende och säger JAG SKA BLI FARSA!
    Ungarna mina såg förskräckt ut och fattade ingenting :-P
    Två veckor senare flyttade han ut min "lilla" pojk. Och efter det välkomnades lilla Hugo på nationaldagen.
    Nu bor han dock bara 1 mil från oss, Och jag hoppas verkligen inte att du blir orolig för din dotter nu...
    Om hon inte är i ålder och redo för det förstås!

High Chaparall skulle vi ha varit till men jag vet inte när vi ska hinna med det :) 
  • Larsan

Vad gör alla idag?
    Upplever tråden som tyst Drömmer

• Larsan
    6barnsmamman skrev 2011-07-08 19:45:39 följande:

Varmt o skönt ute, blir inte så mycket datortid då.... Så är det här i alla fallFlört Min äldsta (född 93) flyttar nästa sommar o bonusen är väl på gång snart oxå antar jag (född 92).

Ifen: vilket härligt kort!! Ser så skönt ut!! Avundsjuk.....Skrattande

Jaha jag förstår ^^
    Själv surfar jag på mobilen eller tittar förbi på datorn lite när jag är inne i huset
  • Larsan
    pyret11 skrev 2011-07-08 22:25:29 följande:
    har pricis suttit och chatatt md min bästa kompis (min kusins tjej) om matlistan till semestern vi åker alla nästa helg och man vill ha allt klar med 6 barn och 4 vuxna så behövs det planering.

ska städa ihelgen samt göra klart barnens lista med kläder/skor som ska med brukar göra så att dom får plocka själv väldigt roligt när dom ska bestämma vilka kläder och skor.
    Ska jaga ny vagn med för emils vagn gick sönder idag men det lutar åt en spider sulky få se.
    Ah lyckades ni hitta någon bra mat då?
    Såg att ni letade tips tidigare, Tyvärr kom jag inte på något :-/ 
  • Larsan
    MSA skrev 2011-07-24 21:38:00 följande:
    Här har ni en ny en! Skild mamma till 7 busungar och en ängelgosse! Har en underbar kontakt med barnens pappa för övrigt :)
    Välkommen MSA!! {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar förlusten, Vet hur det känns. Jag har också förlorat min lille kille. 
  • Larsan
    Mirkamu skrev 2011-08-08 16:18:17 följande:
    GRATTIS TILL KÖRKORTET!!
    Och lycka till med flytten så nyfiken på att läsa om hur det gått :) 
  • Larsan
    5mamma skrev 2011-08-15 20:18:09 följande:
    Är helt ny här på FL och hittade nästan direkt denna tråd som verkar jättetrevlig. Jag har fem barn -86 -89-94 -00 -05 som ni ser så är de väl utspridda i tid och jag hade gladeligen velat ha flera barn men åren springer så fort och jag är redan 46 år. Vilken ålder är ni i allihopa?
    Jag är 41 år :) 

Har 12 barn + en tvillingängel.
    Barnen är född: 
    -89, -94, -94, -96, -98, -99, -02, -02, -06, -06, -06, -07. 

De tre äldsta är född samma år som dina :) 
  • Larsan

Läkarna säger att Emelie har astma.. 
    Det kommer bli regelbundna läkarbesök framöver för att ta reda på om det verkligen är det hon har... :-/
    Håll tummarna på att det bara är något som spökar!! 

Svar på tråden vi med många barn del 9