• Larsan

vi med många barn del 9

Hallå allihopa! Nu har fourz varit duktig och tipsat mig om FL och den här gruppen så nu går även jag med här!

• Larsan

Jodå de ha ba varit bra med oss, tack :) Bumblebina: Absolut!

• Larsan

Mirkamu: Jo tack men man känn sig lite underlägsen mot så många kvinnor ^^ Du som är 10 barnsmamma , hur gammal var du när du fick ditt första barn?

• Larsan

Ah det låter trevligt :) Jag fick Maximilian när jag var 19. 5 år senare fick jag första tvillingparen ^^ efter det har dom kommit väldigt tätt... vi ville ha ca 7 barn men fick 13 :D lite komplicerat :)

• Larsan

Tack så mycket! Det går lättare att kliva upp för varje dag som går. Men nu när trillingarna och Lycka börjat bli tillräckligt gamla så är det dags att berätta för även dem om deras mors och brors bortgång. Känns j*vligt tungt.... Men man får väl försöka ta sig tid och göra det bästa av det. Dom frågar ju och resten av barnen vet ju redan. Funderar på att samla bara dem 4 och ta med dem på ett besök till graven... Men måste tänka hur jag ska få fram det. Lycka har haft "känningar" om att hon har en tvilling men det kan lika gärna vara barnfantasier eller avundsjuka på äldre syskonen.

Ensamstående far till 12 barn och en tvilling-ängel<3
  • Larsan

Idag vart de storstädning i hela huset

• Larsan

Jag har inte varit inne i gruppen på ett tag nu men jag önskar att alla fick en underbar nationaldag! Solig

• Larsan

Jag verkar inte få någon respons.
    Har gruppen dött?

Jag skulle vilja passa på att tala om för er att i förrgår, Den 6 Juni- Sveriges nationaldag,
    Blev jag för första gången farfar till en liten pojke!
    41 år och farfar.... Haha vem kunde ana att jag skulle bli gammal så tidigt Solig

• Larsan
    Mamma Lotta skrev 2011-06-09 03:52:44 följande:
    Grattis Manye! Jag ska själv bli mormor i juli vid 37 men jag känner mig förvånansvärt ung ska ju själv ha en liten i augusti !!
    Tack tack :)
    Oj, Du var ju till och med yngre än mig men härligt ändå!
  • Larsan
    6barnsmamman skrev 2011-06-09 06:36:05 följande:
    Grattis till att ha blivit farfar!!! Härligt!!! Det går lite i vågor hur aktiv tråden är tycker jag, kanske många som mig njuter av sommarvärmen o datorn får inte så mycket tid just nu?Glad Idag ska jag på sonens skolavslutning, han slutar 2an. Imorgon är det avslutning för dottern, som slutar 9an. Igår var hon på bal....
    Tack så mycket :)
    Vi njuter också av sommarvärmen men får ändå lite tid att kolla datorn... Just efter middag och före läggdags :)
    Vad roligt att du får gå på båda barnens skolavslutning!! Men jag ser på din press att du har fler barn, Ska du inte på deras skolavslutning?

Jag var på "grillfest" på förskolan det var deras avslutning, Sen idag får jag gå på 2 avslutningar till... De andra barnen har ingen "riktig" avslutning... Dom samlas och får betygen och priser delas ut men inget mer...
    Ganska tråkigt tycker jag. Det är över på en kvart :s Men men :D
Svar på tråden vi med många barn del 9