Inlägg från: Bumblebina |Visa alla inlägg
  • Bumblebina

vi med många barn del 9

6barnsmamman skrev 2010-11-16 10:57:35 följande:
    Vad kul, ja lägg in bilder i galleriet snälla!!!Glad
    Ja, nu har jag ÄNTLIGEN fått tummen ur (har tänkt sen i vintras att få det gjort...), så nu finns bilder för den som vill se! Det mesta är även till salu...
  • Bumblebina
    mamili skrev 2010-11-16 11:31:18 följande:
    Har plussat idag!!!!! Skrattande Snabba ryck, har inte ens hunnit haft mens efter spiralen...BF blir ca 27/7.
    Vår fjärde gemensamma och makens sjätte... =) Underbart!
    Grattis!!! Kul med fler bebbar här inne! Börjar bli många nu ju...
  • Bumblebina
    6barnsmamman skrev 2010-11-16 13:28:27 följande:
    Jättefina saker du gör ju!!!! var bara inne o kollade snabbt nu, får allt titta närmare sen, mycket fint! Tyvärr kan jag enbart ha titanörhängen, men fina armband o halsband är ju kul o ha....Gillar såna med memorywire skarptGlad
    Min dotter klarar också bara av titanörhängen. Inte ens rent guld funkar, då får hon stora varbildningar... Trist, men så är det. Titan har hon däremot inga problem med. Kruxet är bara att de är rätt så dyra och relativt få som saluför titanörhängen...
  • Bumblebina
    6barnsmamman skrev 2010-11-16 14:25:53 följande:
    Ja, min stora dotter är likadan som mig, tyvärr. Men jag har nu köpt till henne titankrokar, då kan hon köpa billiga örhängen o se bara byta ut själva kroken så att sägaGlad Ska nån gång köpa såna till mig oxå, men jag använder örhängen så sällan, särskilt nu med småbarn hemma så det är ingen panik....Skrattande
    Ah, vad smart! Var hittade ni dem?
  • Bumblebina

Åh, ska kolla det! Thnx! Tror de hon har är från dem. Köpte dem hos frisören, men de kostade nästan 400... Styckpris var det dessutom på dem...

• Bumblebina
    6barnsmamman skrev 2010-11-16 18:22:42 följande:
    OJ!!! krokarna kostar 99kr paret, det är jag rätt säker på, o dom örhängen jag har därifrån har kostat ca 200(inte styck!) LagomGlad
    Ja det var ju betydligt bättre! Får kolla efter andra återförsäljare.
  • Bumblebina
    plura skrev 2010-11-16 19:31:46 följande:
    Hihi nä det ska jag undvika -har däremot provat på varianten 2 höger eller 2 vänster, eller 2 bakstycken. Sen har jag sytt ihop byxor, så det blev en kjol -ibland tänker man verkligen fel
    Eller inte alls... Upp-och-ned-vända gardiner är inte heller så kul...
  • Bumblebina
    plura skrev 2010-11-18 08:55:01 följande:
    Hihi  då ska man helst ha ett mönster med medaljonger eller så -vad som är upp och ner är inte så viktigt
    Det var får... De dog... Låg med benen i vädret om man säger så...

Jisses vilken morgon... Gubben har delat säng med vår lilla centrifug i natt, så han var ju pigg och glad i morse... Pojkarna lusar som vanligt. W sittter och trycker på toa i en halvtimma medan E står och hoppar för att hon är kissnödig. Tjejerna ska ta kort idag och givetvis häller E en hel tallrik med chokladmjölk över sig. Mini-Hopp klarade sig men fick springa runt i overall i 20 min medan A torkade och jag letade upp nya kläder, givetvis arg som ett bi gravidhormon-stinn som man är... Dessutom hade A en tid att passa då han skulle lämna in bilen på verkstaden och hade en skjuts som står och väntar. Och uppepå allt ingen bebbe i sikte. *suck* Operation vräkning snart? Nej, jag går och lägger mig ett par timmar till...
  • Bumblebina
    plura skrev 2010-11-18 09:43:23 följande:
    *asg* Ritade ni svarta kryss över allas ögon också -schysst terapiarbete

-Hoppas att resten av dagen, blir morgonens motsats.
    Nope, det blev till att sätta sig och sy om dem... NU kan jag skratta åt det men det gjorde jag sannerligen inte då!
    Tack, jag hoppas också på en bättre fortsättning på dagen. Har fått sova ett par timmar nu och det gjorde väl inte saken sämre iaf...
  • Bumblebina

Plura: Usch, och fy pyton för magsjukan! Här har vi (peppar, peppar) klarat oss, än så länge, men det är väl bara en tidsfråga antar jag... *rys* I min värld finns inte mycket som är värre. Det räcker med att jag läser ordet magsjuka så börjar jag känna mig illamående. (Vaddå psykologisk smitta? )

Svar på tråden vi med många barn del 9