Inlägg från: Lizzyzz |Visa alla inlägg
  • Lizzyzz

vi med många barn del 9

Hittat hit!!!

Tack för länken!

Sandra 7år, Lucas 6år, Tor & Caroline 4år, Simon 4mån
  • Lizzyzz
    Bellatrix skrev 2010-04-01 19:20:55 följande:
    Mirkamu- du hade rätt. det var 3-dagarsfeber. Och nu är den över och hon har istället jätteont av nya tänder...
    aww stackarn
  • Lizzyzz

Zezzan!
    Stackare!! usch inte kul bli stående! .. skulle nog också blitt förbannad.. dock kan ja endel om bilar så hade nog inte råkat ut för samma sak.. men kan tänka mig din frustration!
    Å sen få bärjnings räkning helt i onödan med.. *suck*

Låt han slita i påsk!

Min sambo ska få semester hela nästa vecko ja å barnen ska till min mor å sambon å katten ska va hemma... men han får inte va på latsidan.. har sagt åt honom skicka jobb annsökan till varända företag med 6mils radie!
    (som han skulle kunna jobba på) så han har å gö!! *mohahaha*

• Lizzyzz

Woho. vann gratis godis på påsk äggs jakten här på FL

• Lizzyzz
    Bumblebina skrev 2010-04-02 18:53:40 följande:
    Ja du... När vi berättade för min mor att vi väntade nummer 4 sa hon inte ett ljud. Hon bara reste sig och gick... Jättekul... Svärmor blev jätteglad dock. Kan säga att jag plussade i söndags och jag fasar redan för att berätta för min mor... Det ger mig ångest... Men vi är glada och jag kan tänka mig fler efter denna. Men det tror jag inte min man vill... Iom att jag jobbar på operationsavdelning så måste jag berätta på jobbet... Men chefen bara gratulerade och tyckte det var roligt! Hon hade nästan räknat med det sa hon... Men det kändes lite kymigt, att ha jobbat en dag i veckan i fyra veckor och sen kommer jag och säger att nu är det kört igen.
    Grattis! är själv sugen men tänker vänta
    kondomen e vår bäste vän just nu (eller iaf sambons.. hahah)
  • Lizzyzz
    zezzan skrev 2010-04-04 21:14:46 följande:
    puh... här är man helt slutkörd... har varit och firat syrran idag, hon fyllde 18... påpekade på skoj att det snart måste va dax för bebis om hon ska följa i mammas och mina spår men hon skrek ut ett NEJ, men lade sen till att hon gärna lånar ett av mina =)   ger mig sjutton på att hon är gravid innan året är slut... Är det fler än jag som tycker det är jobbigt att hälsa på hos andra med barnen? nu har jag ju "bara" 3 med mig men jag får inte ro i kroppen förräns vi är hemma igen, känns som att jag måste passa dom som en hök hela tiden för de pillar på ALLT. Hemma har man ju "barnanpassat" huset... nu va vi hemma hos mamma och det är ingen större fara egentligen om de råkar ha sönder något men jag orkar liksom inte koppla av ändå....
    du kan komma hem till oss här finns inte så mycke att pilla på
  • Lizzyzz
    trebarsmamma skrev 2010-04-06 22:24:39 följande:
    Hejsan, jag hoppar in här. jag har 4 barn. jag va 17 när jag fick mitt första, och idag är jag 24.Jag vill ockås han en till bebis, men tänker så mycket på att omgivningen inte alls tycker att det är oki, man sk aju hinna med dom man har, jo det är ju rätt det också, men jag hinner ju med dom endå. för vi gör ju saker och ting tillsammans. men ska väll vämta nått år till innan 5an kommer. ska väll studera klart först.mina är födda 03,04,06,08.
    välkommen

ja va med 17 är ja fick min första.. nu e ja snart 25 och har 5
    Sandra 7år, Lucas 6år, Tor & Caroline 4år, Simon 5mån
  • Lizzyzz

Äntligen hemma efter en hel vecka hos mina föräldrar...
    var överaskande trevligt å inte alls lika jobbigt som ja trodde det skulle bli!

(anledningen det inte belv så drygt var nog för att mina systrars barn  åkte på magsjuka på tisdag kväll så ons-lördag var vi ensamma hos min mor å far jag å barnen!!!)

Läser om SD och dylikt.. usch lider med dig!! hoppas du får en bra förlossning sen barbamammans!

• Lizzyzz
    zezzan skrev 2010-04-11 21:20:56 följande:
    Vilken härlig vårdag! va ute i trädgården med barnen hela förmiddagen och kunde inte låta bli att dra fram utemöblerna... Hoppas det blir bebis snart barbamamma, längtar själv efter nästa... ska ringa och boka tid hos mvc i morrn, nu ska spiralen ut 
    åhh spännande!!

har själv itne satt in någon ny sprial sen ja fick Simon...
    men bebisverksan e inte öppen här iaf

Ja verkligen vackert väder idag! vi har också tagit fram utemöblerna
  • Lizzyzz

underbart väder idag med..
    Simon har sovit i vagnen ute i snart 2 timmar och sover fortfarande!!

Själv har ja krattat så ja har blåsor i händerna.. *attans* men ack så fint de blir på gården!!!!1

Sandra 7år, Lucas 6år, Tor & Caroline 4år, Simon 5mån
Svar på tråden vi med många barn del 9